Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da krøller og er på utskikk etter en god krem til håret.

Funksjonen jeg er ute etter er i hovedsak å ikke få håret til å se så tørt ut (evt fukte det godt) slik at krøllende henger mer sammen. Håret mitt har en tendens til å bli veldig luftig å spre seg til alle kanter (nesten litt afro aktig). Jeg liker egentlig at det er luftig, men det er ikke så pent når det er mye frizz i håret.

En skikkelig god anti-frizz krem som gir god fuktighet hadde vært noe.

Er det noen som har et produkt jeg burde teste ut?
Helst ikke de dyreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i Moroccan Oil Curl Creme! Samler håret fint og gir definerte krøller. Jeg har skulderlangt hår med mye krøller, og med denne unngår jeg kråkereirlooken. ;-)

Ellers er Kérastase Oléo-Curl god. Og Catwalk Curlesque, når du blader serumet og gelen. Håret virker litt stivt når det er fuktig med disse, men det blir bedre når det blir tørt og gir flotte krøller!

God shampoo og balsam er viktig, men det er du nok kjent med fra før. ;-)

Lykke til i jakten på å finne det som passer for ditt hår!

Skrevet

Jeg er glad i Moroccan Oil Curl Creme! Samler håret fint og gir definerte krøller. Jeg har skulderlangt hår med mye krøller, og med denne unngår jeg kråkereirlooken. ;-)

Ellers er Kérastase Oléo-Curl god. Og Catwalk Curlesque, når du blader serumet og gelen. Håret virker litt stivt når det er fuktig med disse, men det blir bedre når det blir tørt og gir flotte krøller!

God shampoo og balsam er viktig, men det er du nok kjent med fra før. ;-)

Lykke til i jakten på å finne det som passer for ditt hår!

Takk for det :) Har skulderlagt jeg også.

Føler aldri jeg finner noe jeg er fornøyd med... Hvilken balsam bruker du?

Skrevet

Jeg bruker shampoo for krøllete hår fra Kérastase, og en fargebevarende balsam fra samme serie, farger håret jevnlig så for å holde på fargen best mulig anbefalte frisøren en sånn balsam. :-)

KMS sin shampoo og balsam for krøllete hår er også god, fås billig i store flasker på nett. ;-)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg bruker også Moroccanoil sin curlcream.

Nå har jeg testet ut Wen og syntes ikke det gav noe voldsomt ekstra. Kanskje jeg skulle teste ut balsammetoden med KMS sin balsam? Hm.

Skrevet

Trevor Sorbie hadde en god curl-creme for styling, samt god shampo og balsam da jeg hadde min krølleperiode :)

Tror Boots-apotekene selger de nå? Før var det bare frisørsalonger, men jeg pleide å hamstre hver gang jeg var i UK :)

Anonymous poster hash: ec33d...1ba

Skrevet

Jeg har holdt meg unna silikon i snart to år nå, og det har hjulpet mye på frusete krøller. Krøllene mine har blitt mye penere, har faktisk gått fra fall med krus til korketrekkere og krøller. Jeg vasker ikke lengden med shampo, har kun i balsam der. Hodebunnen vaskes med shampo.

Men det er ikke så lett, for de aller fleste produkter inneholder balsam. Jeg har enda tilgode å finne stylingsprodukter for krøller uten silikon. Utrolig kjedelig. Så jeg har i bittelitt mandelolje. Det fungerer ikke som gull, men det gjør det mindre tørt da.

Anonymous poster hash: 8639a...ac7
Skrevet

Hvor kjøper dere Moroccanoil Curl Creme? :)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Hvor kjøper dere Moroccanoil Curl Creme? :)

Frisørsalong :)

Skrevet

Frisørsalong :)

Er det ikke å få tak i på nett? :)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Er det ikke å få tak i på nett? :)

jo, det er det sikkert. Blush, blivakker kanskje? :)

• 1 måned senere...
Skrevet

"Kérastase Crème d’Huile Oléo-Curl" fungerer bra på mitt krøllete hår, men jeg bruker jeg også noen ganger "Aveda Be Curly Curl Enhancer" eller "Joico Curl Definer". I tillegg til en av disse kremene bruker jeg bestandig en hårolje.

Skrevet

Moroccanoil er en av de få merkene hvor man faktisk ikke sparer så mye på å bestille via nett som og kjøpe i frisørsalong, og det er bra synes jeg :) Da vet man ihvertfall at det er 100% ekte.

Anonymous poster hash: 93b87...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...