AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Sitter her og er skikkelig bekymret, i går traff jeg en kompis på en fest, har ikke snakka med ham på ganske lenge og visste ikke at han hadde dame. Vi kysset en del, og i dag har jeg fått sinte tekstmeldinger fra henne, spurte hvem hun var, og hun skrev tilbake "sambo hans", og en del mindre fine trusler. Er ganske redd her jeg sitter, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: ac5ea...6d3
smilo Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Da svarer du at du ikke ante at han hadde sambo, så hun må vel heller være sint på ham. 3
Alina X Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Sitter her og er skikkelig bekymret, i går traff jeg en kompis på en fest, har ikke snakka med ham på ganske lenge og visste ikke at han hadde dame. Vi kysset en del, og i dag har jeg fått sinte tekstmeldinger fra henne, spurte hvem hun var, og hun skrev tilbake "sambo hans", og en del mindre fine trusler. Er ganske redd her jeg sitter, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: ac5ea...6d3 Be henne ta problemene sine med typen og holde seg til helvete unna deg. Har hun et problem så tar hun det med den utro typen sin og lar deg være. Skriv også at om hun fortsette ringe/sms så blir det problemer for henne. 1
kareen Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Det er jo ikke ditt problem. Si at du ikke visst at han hadde dame, at du ikke er interessert i å ødelegge noe og at hun får ta det opp med den grisen av en samboer hun har. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Sitter her og er skikkelig bekymret, i går traff jeg en kompis på en fest, har ikke snakka med ham på ganske lenge og visste ikke at han hadde dame. Vi kysset en del, og i dag har jeg fått sinte tekstmeldinger fra henne, spurte hvem hun var, og hun skrev tilbake "sambo hans", og en del mindre fine trusler. Er ganske redd her jeg sitter, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: ac5ea...6d3 Du skriver til han: Hvorfor fortalte du meg ikke at du hadde dame?! Dust! Aldri kontakt meg igjen! Du skriver til henne: Jeg beklager, men han fortalte meg ikke at han hadde dame. Hadde jeg visst det hadde jeg selvfølgelig aldri kysset han. Jeg beklager dette virkelig! Og legger ved en screenshot med sms'n du sendte til han. Anonymous poster hash: a9028...6a6 1
abcdefghi Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Sitter her og er skikkelig bekymret, i går traff jeg en kompis på en fest, har ikke snakka med ham på ganske lenge og visste ikke at han hadde dame. Vi kysset en del, og i dag har jeg fått sinte tekstmeldinger fra henne, spurte hvem hun var, og hun skrev tilbake "sambo hans", og en del mindre fine trusler. Er ganske redd her jeg sitter, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: ac5ea...6d3 Jeg var ikke klar over at han hadde samboer, men om du fortsetter å true meg, så tar jeg med disse sms-ene til politiet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå