AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Sist svangerskap sa jeg det veldig tidlig (5-6 uker på vei), fordi sjefen kom og spurte meg om å ta på meg en veldig stor oppgåve. Dette skulle starte ganske snart og vare til langt ut i permisjonen min. Til vanlig ville dette være drømmeprosjektet, men jeg følte verken at jeg hadde energi og overskudd til det eller at det var fair å si ja til noe jeg ikke kunne fullføre. Sjefen ble glad for at jeg var ærlig, hun er voksen og forstår selvsagt at man ikke har garanti for at alt går bra OG hun har jo taushetsplikt. Sa det til kollegene i uke 13-14. Er nå 7 uker på vei, men tenker jeg drøyer det litt før jeg informerer sjef og kollegaer. Tenker kanskje å si det i uke 9-10 til sjefen. Hvordan har dere gjort det og hvorfor ble det sånn? Anonymous poster hash: 52e21...a97
hjärterdam Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Sa det da de spurte om jeg var interessert i fast stilling, da var jeg i uke 6, men syntes det var rettferdig både mtp permisjon og at jeg erfaringsvis ville komme til å jobbe redusert pga sykmelding forholdsvis tidlig, noe som viste seg å stemme.
Barcelone Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg sa i fra etter uke 12. Jeg ville være over de kritiske ukene før jeg sa noe til noen. 1
Teeny Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Sa i fra i uke 7 pga ekstrem kvalme og oppkast.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg sa fra veldig tidlig. Uke 5 eller 6 tror jeg. Jeg ble sykmeldt veldig tidlig på grunn av kvalme og oppkast så jeg tenkte det var like greit å si fra med en gang.
Gjest Doh Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Var åtte uker på vei. Sa fra fordi jeg måtte dra midt på dagen da vi skulle på ultralyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå