Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Vet noen hvordan man sletter "rullegardina" som viser hvilke sider man har vært inne på? Jeg får slettet loggen, men selv om den er slettet, får jeg opp sider jeg tidligere har vært inne på når jeg begynner å skrive ei nettadresse i tekstfeltet (dvs. at jeg f.eks skriver www.da og så kommer det opp som et forslag nedenfor www.dagbladet.no eller forslag til andre aktuelle sider som jeg har vært inne på). Vil gjerne klare å slette dette...hvis noen forsto hva jeg mente da...
jordbær Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Verktøy -> Alternativer for internett -> Slett logg
~Viva~ Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Bruk Window Washer. http://www.webroot.com/wb/products/index.p...=&drc=&mo=&sid= Veldig greit program
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Jordbær: det hjelper ikke å slette loggen. Det kan jeg og har gjort det flere ganger og det hjelper ikke på mitt problem. Selv om loggen er helt tom, komer det liksom opp et alternativ i "rullegardina" når jeg begynner å skrive inn en web-adresse. Dvs. at maskina "husker" stedene jeg har vært selv om loggen er slettet...eh...see??
Gjest Gjest2 Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Du må ta bort autofullfør. Husker ikke helt hvor den lå hen, men let litt under verktøy-alternativer
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Slette coockies og temporary internett files? Det vil vel hjelpe? De ligger på samme sted som man sletter loggen.
Gjest Gjest2 Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Javel? Hva hvis man har slettet loggen og temp. Deretter skal inn på www.dagbladet.no. Lukker browseren. Åpner den, skal så inn på www.dagbladet.no. Gjett to ganger hva som vil skje da. Hun/han skal aldri mer ha noe mer av det det der.
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 Ikke værre enn at man har det som fast prosedyre når man er ferdig på nettet vel? Går kjappt å slette. Men om det finnes varige måter å gjøre dette på følger jeg nøye med jeg. For jeg vet ikke om andre måter.
jordbær Skrevet 30. april 2004 #9 Skrevet 30. april 2004 Jordbær: det hjelper ikke å slette loggen. Det kan jeg og har gjort det flere ganger og det hjelper ikke på mitt problem. Selv om loggen er helt tom, komer det liksom opp et alternativ i "rullegardina" når jeg begynner å skrive inn en web-adresse. Dvs. at maskina "husker" stedene jeg har vært selv om loggen er slettet...eh...see?? Vel, her fungerer det iallefall. (testet sist tidligere i dag)
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #10 Skrevet 30. april 2004 De må slutte å gå inn på slike snuske-sider!
Gjest gjesta Skrevet 30. april 2004 #11 Skrevet 30. april 2004 Verktøy - Alternativer for Internett - Innhold - Autofullfør - Tilbakestill skjemaer. Ønske du å ta vekk passord også velger du passord (den er rett ved siden av tilbakestill skjemaer) Fjerning av søkeord
Supermann Skrevet 30. april 2004 #12 Skrevet 30. april 2004 Verktøy - Alternativer for Internett - Innhold - Autofullfør - Tilbakestill skjemaer. Ønske du å ta vekk passord også velger du passord (den er rett ved siden av tilbakestill skjemaer) Fjerning av søkeord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå