Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Dette blir min første post, men jeg har hengt i kulissene lenge nok til å vite hvordan kvinneguiden fungerer Saken er den: jeg har truffet en mann som jeg har fantastisk kjemi med. Vi prater om alt på en helt naturlig måte, vi tuller og ler av de samme tingene, vi tenker ofte det samme, og sexen er bare wow! Høres bra ut så langt, ikke sant? MEN! Av forskjellige årsaker så kan han ikke forelske seg i meg. Det er faktisk nesten umulig. Og det skremmer meg. Til nå har jeg valgt å stenge av følelsene mine, men jeg merker at det er vanskelig. Innimellom så er han så kjælen, og så fin mot meg at hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at han var forelsket. Også iløpet av et halvt sekund så kan han snu om og fortelle meg at han skal besøke ei annen dame (uten at jeg vet om det er noe seksuelt der!). Problemet er at jeg er redd for å være den som taper på dette. Jeg merker at jeg trives godt i hans selskap, og at jeg ikke egentlig ønsker å høre om at han også treffer andre. Jeg ønsker ikke å ha et forhold til noen foreløpig, men jeg kjenner at det irriterer meg at han (kanskje) vil ligge med andre. Dette er ødelagt allerede fra begynnelsen, men har dere noen råd til hva vi (jeg) gjør herfra?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg ønsker ikke å ha et forhold til noen foreløpig, men jeg kjenner at det irriterer meg at han (kanskje) vil ligge med andre. ... Anonymous poster hash: 0fb0c...458
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Foreslår at du glemmer fyren, for det han serverer er bare bullshit. Han bruker deg. Anonymous poster hash: ad2d3...eb7 3
Chloe- Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Det betyr: Jeg kan forelske meg, men ikke i deg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Fornavnet begynner på A, og etternavn L? Anonymous poster hash: 8a6fd...01f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 les: he is just not that into you. Det er jo beste unnskyldningen å bruke når han kunne tenke seg litt selskap men ikke ha forhold Anonymous poster hash: adcb0...70d 1
Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Tingen er den at han har en psykisk tilstand som gjør at han sannsynligvis ikke er istand til å forelske seg. Han (vi) er godt voksen og har ikke forelsket seg ennå, så han sier at han tviler på at det kommer til å skje. For alt jeg vet så kan jo det bare være en laber unnskyldning, men da hadde det vært bedre om han var ærlig så jeg slapp å lure. Når vi besøker hverandre så sitter han gjerne å holder rundt meg, eller holder meg i hånden mens vi ser på film. Han skriver søte meldinger til meg når vi ikke sees. Osv osv. Jeg har truffet vennene hans, og foreldre og søsken. Men så, iløpet av et blunk så kan han bytte helt om og prate om andre damer og be meg huske at dette bare er sex, og at han ikke klarer å forelske seg. Og det er helt greit hvis det er sånn, men hvorfor da oppføre seg som noe annet? Han er mer kjælen og gir meg mer nærhet enn noen andre jeg har truffet. Og det gjør meg så forvirret!
Barcelone Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Tror dette må være den dummeste unnskyldnldningen jeg har hørt noen gang. Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tiden min på en sånn mann. Da hadde jeg heller funnet en som faktisk vil være sammen med deg! 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Psykisk tilstand? Hvilken da, liksom? Aspergers, personlighetsforstyrrelse, eller bare standard karakterbrist? Eller kanskje god gammeldags egoisme? Anonymous poster hash: fa137...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje han er psykopat og mangler empati og kan derfor ikke forelske seg Anonymous poster hash: adcb0...70d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje han er psykopat og mangler empati og kan derfor ikke forelske seg Anonymous poster hash: adcb0...70d Godt poeng Anonymous poster hash: fa137...8ea
-Jiinxs- Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 "... ikke kan forelske seg?"... Yeah right. Du må vel bare inse at han ikke ser på deg mer enn et ligg.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Autisme? Har en bror med aspergers, og han forelsker seg da stadig vekk. Nesten altfor fort. Hva i alle dager gjør at noen ikke kan forelske seg???? Anonymous poster hash: 3248a...53c
Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, det er asperger han har. Jeg vet ikke hvordan det fungerer, dette er kun det han forteller meg. Jeg har lest at asperger er en veldig vid diagnose og at alle med det har forskjellige ting ved det, men mangel på følelser ofte er et karaktertrekk. Kanskje han bare lurer meg? Jeg blir så usikker på om sykdommen bare er en "unnskyldning" eller om det faktisk er sånn det er.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har en venn med asbergers. Han ligner masse på han Sheldon fra big bang theory. Han sliter litt sosialt men forelsker seg ganske kraftig og fort. Kan det faktisk være at han du liker kanskje sliter litt med empati og er fornøyd med å ha deg som pulevenn/sleskap når han er ensom? Anonymous poster hash: adcb0...70d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Hold kjeft da folkens! Han har vært ærlig med henne og sagt at han ikke kan forelske seg, hvofor gnåler dere om at han er en idiot da? Det er jenta som trenger hjelp i forhold til SINE følelser. Ikke han. Jævla kjerringer ass.. omg Til du TS: Du vet egentlig hva som er rett.. Men du vil at vi skal støtte deg i valget du tar.. Eller hur? Selv fikk jeg fryktelig vondt når jeg drev på den måten du gjør nå.. Og det er fortsatt et lite sår i hjertet mitt, enda det varte veldig kort og jeg tokk grep lenge før det ble for alvorlig... Jeg råder deg til å trekke den unna om det ikke passer deg å leve i et sånt forhold.. Jo før desto bedre... Og gjør det på en målretta måte, ikke vend tilbake litt nå og da.. Avslutter du så avslutter du.. Godt mulig han forandrer mening om du trekker deg 100% ut og er vekk en stund, men da må du stå på ditt fordi sårene blir større hvis du driver å piller på dem Anonymous poster hash: d0957...e49
Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg tror (og han sier) at han har både empati og sympati for andre. Mye empati faktisk. Det er derfor jeg ikke helt skjønner dette med at han ikke kan forelske seg. Kanskje jeg bare skal slutte å analysere dette, og bare innfinne meg med at det er sånn det er?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, innfinn deg med at det er sånn. Selv har jeg vanskelig for å forelske meg - fordi jeg har en bakgrunn med mye svik og har laget en slags veldig sterk mur. Jeg slipper ikke folk inn SÅ dypt og jeg er for rasjonell og våken til å la "bagateller" såre meg. Jeg vil aldri kunne leve helt monotomt fordi jeg ALDRI kommer til å stole på en partner. Har aldri opplevd utroskap, men stoler ikke på noen og det vil ta årevis å rette opp. Jeg er ærlig med alle jeg møter, men likevel er det mange som tror at de nok skal greie å omstille meg. Jeg har vært i et forhold som gikk over flere år. Kjæresteforhold, der jeg ikke var forelsket. Det endte med tenningen. Vi er fremdeles gode venner. Hvis han sier at han ikke blir forelsket, så ikke press han til å bli det. Det er en grunn til alt. Anonymous poster hash: d0957...e49
Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Hold kjeft da folkens! Han har vært ærlig med henne og sagt at han ikke kan forelske seg, hvofor gnåler dere om at han er en idiot da? Det er jenta som trenger hjelp i forhold til SINE følelser. Ikke han. Jævla kjerringer ass.. omg Til du TS: Du vet egentlig hva som er rett.. Men du vil at vi skal støtte deg i valget du tar.. Eller hur? Selv fikk jeg fryktelig vondt når jeg drev på den måten du gjør nå.. Og det er fortsatt et lite sår i hjertet mitt, enda det varte veldig kort og jeg tokk grep lenge før det ble for alvorlig... Jeg råder deg til å trekke den unna om det ikke passer deg å leve i et sånt forhold.. Jo før desto bedre... Og gjør det på en målretta måte, ikke vend tilbake litt nå og da.. Avslutter du så avslutter du.. Godt mulig han forandrer mening om du trekker deg 100% ut og er vekk en stund, men da må du stå på ditt fordi sårene blir større hvis du driver å piller på demAnonymous poster hash: d0957...e49 Takk for svar, og et tupp i baken Det passer meg egentlig å leve i et sånt "forhold", jeg er ferdig med barn og ønsker foreløpig ingen livspartner. Men jeg er bare redd for at det plutselig blir for mye nærhet og så sitter jeg der og får svi for det. Han er veldig kjælen, og gir meg masse kos og nærhet når vi treffes, og sender meg søte meldinger når vi er fra hverandre. Og det er derfor jeg synes dette virker så merkelig.
Gjest Angelia Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, innfinn deg med at det er sånn. Selv har jeg vanskelig for å forelske meg - fordi jeg har en bakgrunn med mye svik og har laget en slags veldig sterk mur. Jeg slipper ikke folk inn SÅ dypt og jeg er for rasjonell og våken til å la "bagateller" såre meg. Jeg vil aldri kunne leve helt monotomt fordi jeg ALDRI kommer til å stole på en partner. Har aldri opplevd utroskap, men stoler ikke på noen og det vil ta årevis å rette opp. Jeg er ærlig med alle jeg møter, men likevel er det mange som tror at de nok skal greie å omstille meg. Jeg har vært i et forhold som gikk over flere år. Kjæresteforhold, der jeg ikke var forelsket. Det endte med tenningen. Vi er fremdeles gode venner. Hvis han sier at han ikke blir forelsket, så ikke press han til å bli det. Det er en grunn til alt. Anonymous poster hash: d0957...e49 Jeg ønsker ikke å presse han! Da misforstår dere hva jeg skal frem til. Det er helt ok for min del at ting er som de er. Jeg bare føler at han gir så tvetydige signaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå