Gå til innhold

Ukjente kvinner som adder meg på facebook på en lørdags kveld - vil de ha seg noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til så får jeg venneforespørsel fra kvinner som jeg ikke kjenner - veldig ofte kommer disse forespørselene på fredag/lørdags kveld. Er tidspunktet helt tilfeldig, eller har de lyst på noe? :)

Anonymous poster hash: 4f58c...e1b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Av og til så får jeg venneforespørsel fra kvinner som jeg ikke kjenner - veldig ofte kommer disse forespørselene på fredag/lørdags kveld. Er tidspunktet helt tilfeldig, eller har de lyst på noe? :)

Det er vel da de er i sjekke modus. Det er vel å legge inn aksjer. Men det kan like godt være aksjer ( i tilfelle) for senere bruk. Tenker ikke sex men at de tenker på fremtidig potensiell kjæreste eller bare ha deg som bekjentskap/ venn.

Anonymous poster hash: 5d811...98d

Skrevet

Regner med at det ikke er snakk om norske kvinner...

Anonymous poster hash: 2dba8...b29

Skrevet

Det er svindelforsøk. Og du virker som en fyr som vil la seg lure.

Anonymous poster hash: 7d720...2f1
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel da de er i sjekke modus. Det er vel å legge inn aksjer. Men det kan like godt være aksjer ( i tilfelle) for senere bruk. Tenker ikke sex men at de tenker på fremtidig potensiell kjæreste eller bare ha deg som bekjentskap/ venn.

Ja, de er nok i sjekkemodus. Jeg syntes bare at dagen og tidspunktet forespørselene kommer på er litt morsomt, men for all del, det er jo koselig :)

Skrevet

Regner med at det ikke er snakk om norske kvinner...

Jo, det er norske kvinner.

Skrevet

Det er svindelforsøk. Og du virker som en fyr som vil la seg lure.

he he, ja kanskje det :)

Skrevet

Hvis du ikke kjenner de så kan du sende de ei mld og spør: "hvem er du?" 😉 Så kan du se om du får svar, Hehe.

Anonymous poster hash: 0b7a1...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...