AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Av og til så får jeg venneforespørsel fra kvinner som jeg ikke kjenner - veldig ofte kommer disse forespørselene på fredag/lørdags kveld. Er tidspunktet helt tilfeldig, eller har de lyst på noe? Anonymous poster hash: 4f58c...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Av og til så får jeg venneforespørsel fra kvinner som jeg ikke kjenner - veldig ofte kommer disse forespørselene på fredag/lørdags kveld. Er tidspunktet helt tilfeldig, eller har de lyst på noe? Anonymous poster hash: 4f58c...e1b Det er vel da de er i sjekke modus. Det er vel å legge inn aksjer. Men det kan like godt være aksjer ( i tilfelle) for senere bruk. Tenker ikke sex men at de tenker på fremtidig potensiell kjæreste eller bare ha deg som bekjentskap/ venn. Anonymous poster hash: 5d811...98d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Regner med at det ikke er snakk om norske kvinner...Anonymous poster hash: 2dba8...b29
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Det er svindelforsøk. Og du virker som en fyr som vil la seg lure. Anonymous poster hash: 7d720...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Det er vel da de er i sjekke modus. Det er vel å legge inn aksjer. Men det kan like godt være aksjer ( i tilfelle) for senere bruk. Tenker ikke sex men at de tenker på fremtidig potensiell kjæreste eller bare ha deg som bekjentskap/ venn. Ja, de er nok i sjekkemodus. Jeg syntes bare at dagen og tidspunktet forespørselene kommer på er litt morsomt, men for all del, det er jo koselig Anonymous poster hash: 4f58c...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Regner med at det ikke er snakk om norske kvinner... Jo, det er norske kvinner. Anonymous poster hash: 4f58c...e1b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Det er svindelforsøk. Og du virker som en fyr som vil la seg lure. he he, ja kanskje det Anonymous poster hash: 4f58c...e1b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Hvis du ikke kjenner de så kan du sende de ei mld og spør: "hvem er du?" 😉 Så kan du se om du får svar, Hehe. Anonymous poster hash: 0b7a1...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå