Gå til innhold

Om å trekke frem gamle (irrelevante) innlegg ved svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger sett at folk her inne trekker frem ting som en person har skrevet før, og bruker det mot ham/henne i enten en spydig tirade eller et ironisk dårlig svar. Hvor vanskelig kan det være å starte på ny fresh??

Jeg vet om flere som skifter nick pga at noen ikke har bedre ting å gjøre enn å følge en brukers historie på KG og så trekke frem ting som IKKE har med den aktuelle saken å gjøre.

Hva synes dere om dette?

Burde ikke vi alle bli flinkere til å gjøre den "blanke ark og fargestifter"-greia?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vedkommende skriver det samme i alle sine innlegg er det litt vansklig å overse mønsteret, og litt vanskelig av og til å ta innlegget på alvor.

Dersom innlegget står innholdsmessig selvstendig burde selvsagt ikke andre meninger om andre temaer vedkommende måtte ha trekkes inn.

Det er nå min mening.

Skrevet

Kanskje derfor noen velger å være anonyme?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja det er vel en grunn til at vi er anonyme noen av oss......

Skrevet

Dette skjer kun i tilfeller der vedkommende har gått aktivt inn for å provosere i endel tråder. Da synes jeg det blir riktig av denne å tåle streken i sin egen lek. Litt rart å bli så overrasket over litt sleng når man selv nærmest har oppfunnet slengen her inne.

Dersom en er her med "rent mel i posen", burde en ikke ha noe å frykte med å registrere seg på nick. Med "urent mel" mener jeg ikke ulike meninger enn meg, men en intensjon av å gjøre narr av forumets medlemmer, snarere enn å diskutere noe.

Skrevet

For eksempel gjorde jeg narr av noen som likte Rune Rudberg her inne en gang, Selvsagt fikk jeg noen sure miner tilbake. Jeg blir da ikke snurt av den grunn. Det skulle bare mangle at de jeg kritiserte fikk forsvare seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...