siwhel Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Nå har jeg klaget over ømhet og stivhet i kroppen. Så jeg var så heldig å få en massasje time av en venn. Ikke av han men en salong så klart. Men hvordan går man fram? Aldri vært på noe sånt. Har man på seg undertøy? Kun truse eller er man naken? Som sagt vil jeg liksom gli rett inn enn å spørre der. Derfor spør jeg dere. Håper på et svar raskt. klem fra Siw
Mars Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Eg føretrekk å vera nydusja. Om du får "eingongstruse" eller ikkje varierar. Du kan godt ha med bikini. Eg ligg aldri naken. Eg plar ikkje ha noko på overkroppen.
Neket Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har vært mye hos fysioterapeut, og som regel ber de deg ta av deg på overkroppen, om det er den som er problemet. Jeg beholder BH'en på, så åpner de den om den er i veien, og fester den igjen når de er ferdig. På spa stiller jeg i bikini, men da kommer man gjerne rett fra varme eller vann... Jeg hadde ikke tatt med meg/på meg bikini. Sats på noe helt, pent undertøy også forteller nok terapeuten hva og hvor mye du skal kle av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå