Gå til innhold

Progammet for dagen.

Anbefalte innlegg

Gjest Madley
Skrevet

Jeg sitter og skal lage et opplagg, en "timeplan" for dagen vår.

i skal gifte oss kl 14.30 og før det skal vi til frisør.

Ellers er det lite som er bankers enda og jeg begynner å få litt hetta for at jeg er for seint ute????

Hvordan ser deres dag ut?

En annen ting jeg lurer litt på er:

Vi skulle egentlig ha en venninne som skulle synge under selve registreringen. Men nå tar den så kort tid at jeg tenkte vi heller kunne ha det under middagen.Men blir det teit? Burde vi vente til kaffen? eller hvordan ville dere gjort det

Vi skal ikke ha så mange taler heller.(forhåpentligvis...)

Har bare rettet alle skrivefeilene mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kl 08.00 skal jeg sminkes

kl 09.00 til frisør

så hjem for å kle på meg

vielse kl 13

Ellers er det lite som er klart. Regner med at pappa kan hente bukett og andre blomster. Men det er ikke klart enda.

Skrevet

Forlover min og jeg sover hos mamma.

Frisøren kommer dit, ca. kl. 10:00.

Skal først ta meg, og deretter forloveren min.

Blomstene bringes hit.

Vielse kl. 14:00

Skrevet
Jeg sitter og skal lage et opplagg, en "timeplan" for dagen vår.

i skal gifte oss kl 14.30 og før detskal vi tl frisør.

Elelr er det lite som er bankers enda og jeg begynner å få litt hetta for at jeg er for seint ute????

Hvordan ser deres dag ut?

En annen ting jeg lurer litt på er:

Vi skulle egentlig ha en venninne som skulle synge under selve registreringen. Men nå tar den så kort tid at jeg tenkte vi heller kunne ha det under middagen.Men blir det teit? Burde vi vente til kaffen? eller hvordan vill dere gjort det

Vi skal ikke ha så mange taler heller.(forhåpentligvis...)

Det hørtes fint ut det, med sang under middagen. Kanskje når alle har satt seg til bords, en velkomst?

(ellers har ikke vi noe klart heller)

Skrevet

Min dag blir sånn:

10.00 frisør og sminke

13.00 Hjem for å kle meg om

14.00 vielse

Innimellom der har jeg et helt program for forloveren til min kjære og min sjåfør som skal hente buktett osv, samt være tilgengelig på tlf om det er noe jeg har glemt.

Synes det hørtes veldig koselig ut med velkomst sang når dere setter dere tilbords.

Skrevet

Min dag ser slik ut:

12.00 Drar til frisøren sammen med forloveren min, og der blir vi til 15.30!! Jeg blir sminket, og påkledt hos frisøren! Drar så rett til kirken der ALLE venter spent på at jeg skal skride inn i kirken...sukk!!!!

Skrevet

Høres fint ut med sang under middagen, Leya. Da får dere jo virkelig nyte den også og ikke bare se på klokken og håpe at hun rekker å synge ferdig før neste par kommer inn døra....

Min dagsplan ser slik ut:

dra fra forloveren min klokka tolv.

vielse klokka ett.

Jeg skal nemlig både sminkes og friseres der,

så vi slipper alt stress..... :wink:

Skrevet

Foreløpig er planen for de første morgentimene som følger:

Jeg sover hjemme siste natta sammen med sambo, datteren vår sover sannsynligvis borte slik at vi ikke risikerer å få nattevåk akkurat den natta. :wink: Pappa henter meg hjemme om morgenen, så plukker vi opp forloveren min på veien og er hos frisøren til 08.30. Der blir jeg både frisert, sminket, påkledd og pyntet etter alle kunstens regler.

Grunnen til at det blir såpass tidlig er at jeg har måttet få ny hadde en avtale om brudepynting kl. 12, fra før av. Men det gjør ingenting, bedre med for god tid enn å ha hastverk. Så kan forloveren min og jeg kose oss med litt frokost og sjampis og venninneprat, mens vi venter på at pappa skal hente oss. Han kommer selvsagt i god tid før vielsen starter 13.00, slik at jeg får masse tid til å kjenne på sommerfuglene i magen.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...