Gå til innhold

Til dere gutta, og jenter med lignende erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt litt på med en fyr nå i ca 6 mnd, og merker nå at jeg har mer enn vennskaplige følelser for han. Han er litt skjenert, og jeg har ikke plukket opp på hintene hans (eller i alle fall det jeg tror er hint). Så til poenget:

Blir dere gutta skremt av å bli konfrontert med "jeg har følelser for deg" - samtalen, eller er det bare kult at man tar insj?

Anonymous poster hash: 969aa...e15
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Holdt litt på med en fyr nå i ca 6 mnd, og merker nå at jeg har mer enn vennskaplige følelser for han. Han er litt skjenert, og jeg har ikke plukket opp på hintene hans (eller i alle fall det jeg tror er hint). Så til poenget:

Har dere holdt på eller ikke? Hva legger du i "å holde på"?

• Liker 3
Skrevet

Enig med han over her, kommer an på hva du legger i "å holde på".
Kommer det helt ut fra det blå er det sykt freaky, men om dere har vært på noen dater så ville jeg tenkt at det bare er sjarmerende hvertfall ;)

Skrevet

Blir dere gutta skremt av å bli konfrontert med "jeg har følelser for deg" - samtalen, eller er det bare kult at man tar insj?

Det beror på hva jeg føler for henne. Uten gjensidige følelser vil en slik åpenhet kunne føre til motsatt effekt av den ønskede

Skrevet

Har dere holdt på eller ikke? Hva legger du i "å holde på"?

Hmm.. altså vi snakker ofte sammen (han ringer flere ganger i uka uten å egentlig ha noe spesielt å si), sover hos hverandre en del (ikke hatt sex da jeg har ville ventet med dette), møtes en del (tar en kaffe, ser en film, drikker litt vin++), er egentlig bare en veldig flørtende tone hver gang vi er sammen.

Skrevet

Jeg liker kvinner som er direkte, så det ville ikke ha skremt meg.

Du kan jo ta det litt forsiktig, og velge et øyeblikk der det passer godt å nevne dette. Hvis du har vært mye sammen med ham i seks måneder, vil det vel ikke akkurat komme som noen stor overraskelse at du har følelser for ham.

Anonymous poster hash: 6ac4b...282
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Dere har overnattet hos hverandre med jevne mellomrom de siste 6 månedene? Da tror jeg at han kanskje har skjønt at du er interessert.

Men du får da ha sex med ham for Guds skyld.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Skrevet

Det beror på hva jeg føler for henne. Uten gjensidige følelser vil en slik åpenhet kunne føre til motsatt effekt av den ønskede

Men på den annen side vil jo dette føre til at hun får se at du ikke er like interessert som henne, og dermed gi henne et svar uansett. For hun fortjener jo å vite at du ikke har følelser for henne når hun ha det.

• Liker 1
Skrevet

Men på den annen side vil jo dette føre til at hun får se at du ikke er like interessert som henne, og dermed gi henne et svar uansett. For hun fortjener jo å vite at du ikke har følelser for henne når hun ha det.

Det er sant, men en prematur åpenhet kan ødelegge sjansene ens. Det kan være lurere å ta tiden til hjelp og avvente. Det er ikke alltid at man faller for hverandre simultant.

• Liker 1
Skrevet

Det er sant, men en prematur åpenhet kan ødelegge sjansene ens. Det kan være lurere å ta tiden til hjelp og avvente. Det er ikke alltid at man faller for hverandre simultant.

Absolutt! Ingen bør snakke om forhold eller fremtid i en for tidlig fase. Har man ikke fått vist hvem man er og hvilken verdi man har, kan man ikke forvente at noen skal vite hva de føler heller.

Skrevet

Etter et halvt år synes ikke jeg det er for tidlig... selv om dere ikke har hatt sex. Ikke sikkert du får det svaret du er ute etter, men du får kanskje avklart noe. Tenk kanskje over hva du ønsker med å si at du har følelser - vil du ta ting et steg videre? Og hva legger du i det? Tror det alltid er en fordel å være klar over hva man ønsker selv, hvor man er "akkurat nå".

Anonymous poster hash: ba571...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...