Gå til innhold

Betatt av Blipp <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må da være flere enn meg som er betatt av han her? Men jeg vet ingenting om han :( men er betatt uansett! Herreguuuuud så deilig han er! Hvilke jenter tror dere han liker? Tror dere han er rundbrenner?

Anonymous poster hash: a8dcb...e1b

Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Det må da være flere enn meg som er betatt av han her? Men jeg vet ingenting om han :( men er betatt uansett! Herreguuuuud så deilig han er! Hvilke jenter tror dere han liker? Tror dere han er rundbrenner?

Jeg tipper han liker damer som ser ut som Tone Damli Aaberge.

I og med at jenter er så sørgelig opphengt i kjendiser så kan han velge på øverste hylle.

• Liker 1
Skrevet

Ifølge han selv så har han aldri hatt kjæreste, og jeg tviler på at det mangler på tilbud. tror ikek han er jomfu maria akkurat, men hvem vet. Han kan hvertfall velge blant de beste jentene ;)

Anonymous poster hash: 27ea7...fc7

Skrevet

Har møtt han, morsom kar men han er lav og strengt tatt ikke så kjekk i virkeligheten. Kjente en liten skuffelse da jeg snakket med han...

Anonymous poster hash: a06c5...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...