wok Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Jeg lurer på en ting, dere gifteklare og dere som har giftet dere: Hva synes dere om dette tilbudet hos fotografen: En perm med eksempler på innbydelser, meny/sanghefter, bordkort og takkekort i design som ikke finnes andre steder. Også tilbud om å få laget spesialdesign unikt til dere til en litt høyere pris. Ville dere brukt et slikt tilbud, eller vil dere lage innbydelser og slikt selv?
frosken Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Jeg ville trolig gått til fotografen, sett i permen og brukt det som inspirasjon til å lage noe selv.... (om jeg fant noe jeg likte)
Lullu Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Hei! Om dere har råd og lyst, så hvorfor ikke? Blir jo veldig stilfullt om alt er spesiellt og laget samme sted. Personlig ønsket jeg å "designe" alt av trykksaker selv. Er veldig opptatt av detaljer, og at alt blir i samme stilen. Er jo en jobb å gjøre på forhånd, men absolutt verdt det. Får alle ark og konvolutter gratis, men måtte kjøpe tilbehøret i hobbyforretning. Tilbehøret kom på ca. 1 000,- tenker jeg. Og i den prisen inkl. alle innbydelser, kirkeprogram, borkort og sanghefter. Sambo har tilgang til trykkeri, så oppdeling av ark og print gjøres der. Takkekortene bestilles hos fotografen, og blir ikke i samme stil som resten. Men tar ikke det så nøye. Er blitt veldig fornøyd med resultatet (selv om papiret jeg først hadde valgt ikke var til å skaffe....ble en lysere farge, men allikevel pent med tilbehøret som var kjøpt), og blir nok litt stolt når alt er ferdig. Er jo litt gøy å lage alt selv også :-) Tipsene fikk jeg i en hobbybutikk jeg var innom. Bli inspirert!
April Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Hvis det du finner hos han eller det han kommer opp med til dere, faller i smak, så ville jeg absolutt benyttet meg av det! Jeg lager ikke så mye selv, har en venninne som er grafisk designer og hun har designet invitasjoner, meny, kirkeprogram og bordkort. Selv lagde jeg svarkortene og en ekstra invitasjon til lunsj dagen etter bryllupet(Kun nærmeste familie) og alt er i samme stilen og kjempe flott synes jeg!! Hva føler dere selv da?
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Jeg synes det kommer mye an på prisen på tilbudet om ferdige trykksaker. Selv ville jeg aldri ha betalt tusenvis av kroner for å få dette ferdig. Selv har jeg lagd invitasjonene og kommer til å lage bordkort. Kirkeprogrammene lager vi vel også selv, men enklere enn invitasjonene enn bordkortene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå