Gå til innhold

Hvorfor er hun sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei som jeg plutselig har fått opp øynene til har i det siste blitt så veldig avvisende. Hun svarer kort på meldinger og sånt, hva skjer med det?

Anonymous poster hash: dae26...d2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei som jeg plutselig har fått opp øynene til har i det siste blitt så veldig avvisende. Hun svarer kort på meldinger og sånt, hva skjer med det?

Vanskelig å si, kanskje hun rett og slett ikke er interessert.

Skrevet

Sikkert mistet interessen. Hvordan var hun før da?

Skrevet

Nei var liksom veldig ''på'' sendte meldinger og ringte meg, mens nå er det ingenting :(

Skrevet

Da bør du nok ta hintet snart, kompis ;)

Skrevet

Nei var liksom veldig ''på'' sendte meldinger og ringte meg, mens nå er det ingenting :(

Tror du virkelig hun hadde sluttet med det hvis hun fortsatt var intr i deg? Move on.

Anonymous poster hash: 47434...66d

Skrevet

Vel, hvordan få henne interessert igjen da. Bør vel ikke være så vanskelig.

Skrevet

Kan hende hun vil at du skal begynne å ta intiniativ. At hun kansje føler at hun har gitt så masse at nå er det din tur til å mase litt! Ikke nødvendigvis, men kjenner meg selv godt igjen i den tanken.

• Liker 4
Skrevet

Kan hende hun vil at du skal begynne å ta intiniativ. At hun kansje føler at hun har gitt så masse at nå er det din tur til å mase litt! Ikke nødvendigvis, men kjenner meg selv godt igjen i den tanken.

Jeg tenker også litt sånn. Og så lurer jeg på om interessen din kom ETTER at hun begynnte å være mer av, enn før det!

• Liker 1
Skrevet

She is not that into you.

Skrevet

Jeg er sånn mot en nå, og det er bare fordi jeg er drittlei av at han er så tafatt. Jeg føler jeg har gitt mye mer av meg selv enn han har. Han er sikkert vant til at damene ror båten, men sånn er ikke jeg. Hvis han hadde tatt styringen nå, bedt meg med ut og vist tydelig at han vil ha meg - ja, da hadde det blitt andre boller herfra også.

Anonymous poster hash: 8eca2...22c
  • Liker 4
Skrevet

Når jeg tenker etter, har jeg aldri sagt at jeg har skikkelig skikkelig sansen for henne. Er vel lurt og begynne der.

Men tenker dere at toget enda ikke har gått?

Skrevet

Når jeg tenker etter, har jeg aldri sagt at jeg har skikkelig skikkelig sansen for henne. Er vel lurt og begynne der.

Hvorfor ikke bare spørre hvorfor hun er avvisende? Og i tillegg si at du har fått skikkeligsansen for henne. Får du ingen respons da, så er det vel bare til å kutte det ut.

Skrevet

Hvis hun er sånn som meg så har ikke toget gått, men det kommer til å gå hvis du ikke får ut fingern :)

Hvis du har gitt henne inntrykk lenge av at du bare liker henne "litt" eller "som en venn", så skal det overtydelige signaler til for å få henne til å fatte at det er mer.... KJØR PÅ :) Ro båten ;)

Skrevet

Var sånn mot en gutt for ikke lenge siden. Fordi jeg rett og slett mistet interessen..

Skrevet

Var sånn mot en gutt for ikke lenge siden. Fordi jeg rett og slett mistet interessen..

Ja, det er en av to her. Enten har hun mistet interessen, eller så prøver hun å miste interessen grunnet lite pågang fra hans side. Håper TS tar mot til seg og spør, så kanskje blir det en happy ending :)

Skrevet

Hvordan skal jeg si det uten at det blir max kleint da?

Gjest Miranda2011
Skrevet

Hvordan skal jeg si det uten at det blir max kleint da?

Begynn å ta mer kontakt, be henne med på noe, om det er på kino, på bar, ut å spise, et eller annet, så vil du fort se om hun er interessert

Skrevet

Hvis jeg ikke kan det før om 6 uker da?

Gjest Miranda2011
Skrevet

Hvis jeg ikke kan det før om 6 uker da?

Er du sjømann ? Er det ei du nettopp har møtt, eller har du kjent henne ei stund? Siden du skriver du plutselig fikk opp øynene for henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...