Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, irriterer meg grønn over alle jentene som bruker treningstightsen som bukse.. vil ikke si det er så mye mer lekkert enn en plain, grå joggebukse.

Anonymous poster hash: e39fe...526

Irriterer meg grønn over folk som bryr seg så mye om hva andre går i.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noen litt baggy jeans? Feks noen loose tapered, som det så fint heter. Eller boyfriend-jeans for den saks skyld.

42221_01_1.jpg

Alt er bedre enn joggebukse... Grå joggebukse er rett og slett det styggeste jeg ser. En ordentlig treningsbukse ser også way bedre ut, spør du meg:

31L4cFhNkoL._SL500_AA300_.jpg

...men det er fortsatt ikke noe som man bør gå i hver dag...

Anonymous poster hash: 9ca69...4fd

Likte øverste buksen der. Det funker.

Skrevet

Det er jo masse behagelige bukser i butikkene nå! :) Aner ikke hva de heter, men de er gjerne med mønster osv, noe ala disse: http://db2.stb.s-msn.com/i/12/2CB206450E1868CAB1191C29E4AE1_h498_w598_m2.jpg

Var kanskje ikke de beste eksemplene, men det er mange av de som er kule, og det føles som pysjamas! Style de med en enkel svart eller annen farge ensfarget genser og et tøft smykke, så blir det automatisk mye kulere!

Ellers så er superflexbuksene med høyt liv som nevnt, veldig gode! Fant også noen fargede bukser fra bikbok til 199,- som var høye i livet og ganske myke. Er som jeans, bare at de finnes i farger som vinrødt, lilla, millitærgrønt, også svart og grå tror jeg. :)

I det siste har jeg også blitt hekta på å bruke et kort skjørt med mye stretch, ullstrømpebukse og en kul litt oversized genser til. Veldig behagelig! :laugh:

Skrevet

Dr.denim

Anonymous poster hash: 8a963...4c8

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeans er jo digg ,hvis du finner rett model og størrelse:)

Skrevet

Jeggings! Finnes knapt noe bedre.

Jeg sverger til leggings eller jeggings og noe langt utenpå (noe som dekker rumpa i alle fall). Evt strømpebukse og kort kjole eller skjørt i stretch.

• Liker 1
Skrevet

DR DENIM FRA CARLINGS, trenger ikke si mer! Er både super high waisted, og såå myke og gode! Husk å vrenge dem før vask, så blekner de ikke så fort :)

Anonymous poster hash: f5643...861

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...