amonyn Skrevet 5. oktober 2013 #1 Del Skrevet 5. oktober 2013 Så... ...jeg er ikke spesielt glad i å gå i ubehagelige klær. Men jeg vil til tider se litt finere ut. Har forsøkt litt, men det ender med at jeg aldri kler meg i klærne jeg har kjøpt. Det er vondt og jeg får helt klaustrofobi. Med "ubehagelige klær" mener jeg klær som ikke kjennes ut som pysjamas. Noen tips? Går stort sett alltid i joggebukse og vanlige jeans er helt utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Del Skrevet 5. oktober 2013 Higher flex buksene fra bikbok er meget komfortable. Anonymous poster hash: f7429...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plinkyplonk Skrevet 5. oktober 2013 #3 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Tights / Strømpebukser . Hiver forøvrig alltid av meg bukser omtrent i det øyeblikket jeg går inn døra hjemme. (og inn i slække bukser, altså). Superflex bukser: JA, et nytt liv med jeans etter at de kom, bruker bare disse. Men man blir fort vant - og joggebukse er joggebukse. Endret 5. oktober 2013 av plinkyplonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 5. oktober 2013 #4 Del Skrevet 5. oktober 2013 Enig i forslagene over. Bruker superflex buksene jeg også, men ser at flere andre butikker også fører jeans med superstrech. De sitter fint på og er behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2013 Må nesten bli noe sånt. Takk for hjelpen. Orker ikke gå hele dagen i sånne klær for så å skifte, spesielt når jeg går ut så mange ganger om dagen (og at jeg skal pynte meg for noen i nærheten). Må ha noe "fake" som jeg tåler å gå med ofte Fant noe som heter Pajama jeans, skal bestille og prøve ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dr denim sine kissy og plenty jeans er helt fantastiske og ser ganske bra ut i tillegg. Jeg klarer ikke å gå i vanlige jeans etter at jeg fikk meg disse buksene. De er så sinnsykt myke og behagelige. Fås på carlings vet jeg Anonymous poster hash: 53890...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. oktober 2013 #7 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kjole eventuelt en lang genserog tights, strømpebukser og kjole . Har ikke brukt bukser siden 1998 , kun sporadisk . Er ikke overvektig eller noe ,men det er veldig deilig å slippe stramme klær i mangle biter:) og veldig enkelt når du først har på en kjole , så er det bare forandre opplegget med forskjellige strømper , smykker osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Del Skrevet 5. oktober 2013 Freddys WR.UP bukser er mitt tips - like behagelig som tights men pene til hverdags og fest :-) Vanlig tights syntes jeg ofte ser litt bomsete ut. Men det er min mening. Anonymous poster hash: f5299...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dr denim sine kissy og plenty jeans er helt fantastiske og ser ganske bra ut i tillegg. Jeg klarer ikke å gå i vanlige jeans etter at jeg fikk meg disse buksene. De er så sinnsykt myke og behagelige. Fås på carlings vet jeg Anonymous poster hash: 53890...d57 Ja, men de er vel myke for deg som går med jeans til vanlig? Jeg har ikke gått med annet enn joggebukse på ihvertfall 5 år Knapp og greier? Nei, fysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2013 Prøver å finne en stil som er fin og som jeg kan klare å opprettholde over tid. Vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Del Skrevet 5. oktober 2013 Her er et bilde av tightsene/buksene fra freddy jeg fant på nettt Anonymous poster hash: f5299...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Her er et bilde av tightsene/buksene fra freddy jeg fant på nettt Anonymous poster hash: f5299...11a Ikke dumt, skal sjekke ut. Edit: Har enda et problem og det er å unngå mage som tyter ut på toppen. Har tynne bein og mye mage, så da skal det veldig lite til før det blir sånn (eller verre): Og jeg har ikke lyst til å alltid måtte velge mellom joggebukse eller topp som skjuler buksekanten. Endret 5. oktober 2013 av amonyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Del Skrevet 5. oktober 2013 synes ikke de buksene over her så så veldig bra ut akkurat.. så jo mest ut som tights med lommer- noe jeg ikke er videre fan av.. Men bukser i superstretch kan jeg virkelig anbefale, og jeg har ofte kjent på det du gjør- at man vil ha det så behagelig som overhodet mulig.. Jeg har derfor sjeldent gått med bukser på flere år og har sverget til skjørt og strømpebukse lenge nå.. Tights er jo og for så vidt veldig behagelig, og går med det også men mest i mitt eget hjem. Er gått ganske lei av tigts og lang overdel-moten.. kanskje også tights generelt.. Har alltid drømt om å finne bukser som er såpass gode at jeg ikke plages grusomt av å gå i et par noen timer.. Kjøpte meg en svart, relativt tynn superstretchbukse fra bikbok for en liten stund siden, og dette var en liten aha-opplevelse for meg.. faktisk veldig behagelige bukser- og de er ordentlige bukser men med veldig mye stretch.. fikk trukket dem ordentlig godt opp også så jeg ikke føler at de sægger nedover i skrittet- noe jeg har erfart med mange andre bukser og at det da føles som de skal falle av.. Denne buksen satt liksom akkurat i perfekt høyde og.. ikke for høyt eller for lavt.Stive, tykke jeans kommer jeg nok aldri til å skaffe meg.. Hva med boyfriendjeans og? De skal jo være ganske behagelige og det er mitt neste ønske på buksefronten (eier ikke akkurat mange par). Chinos er jo også litt slækkere og mer behagelige bomullsbukser som kan se veldig bra ut:) Har alltid hatt problemer med bukser.. er alltid noe som ikke "stemmer". Enten er de passe i beina men for små ellers.. eller så er de hakket for lange men passe ellers osv osv.. det svarte paret jeg kjøpte fra bikbok er hakket for langt, men ser bra ut og brette de et hakk opp også Var veldig skeptisk til bikbokbukser da jeg har hørt at de er små i strl.. men utrolig nok passet de meg utrolig bra.. men i akkurat den typen jeg kjøpte gikk jeg opp en strl:) Gode,myke genserkjoler er jo også noe som er fint med strømpebukse til:) Du må rett og slett bra tvinge deg selv til å prøve en dag uten joggebuksa, er utrolig hva man kan venne seg til;) Jeg hadde feks aldri trodd jeg ville gå i bukser igjen før jeg fant denne som var overraskende behagelig. har også lyst å prøve de flex-buksene:) Er bare det at jeg ikke har lyst å bruke mer enn et par hundrelapper på bukser, da jeg aldri blir sikker på om jeg vil bruke dem mye:P For å unngå mage som tyter må du jo rett og slett finne en bukse som passer i livet.. for min del er det bedre med hakket for stor enn hakket for liten.. Pluss at det kanskje er lurt å styre unna de buksene som stopper langt ned for å unngå det problemet;) Anonymous poster hash: e39fe...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #14 Del Skrevet 5. oktober 2013 etter nøyere ettertanke så ikke de buksene over såå ille ut.. men synes det var noe harry over dem jeg ikke kan sette fingern på.. Anonymous poster hash: e39fe...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #15 Del Skrevet 6. oktober 2013 e39fe...526 Jeg som postet bildet over, Buksene har ikke lommer men søm for å ramme inn rumpen. Den har også en slags silikonstrikk i livet slik at de ikke glir ned :-) Superbehagelige! Anonymous poster hash: f5299...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #16 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ikke dumt, skal sjekke ut. Edit: Har enda et problem og det er å unngå mage som tyter ut på toppen. Har tynne bein og mye mage, så da skal det veldig lite til før det blir sånn (eller verre): Og jeg har ikke lyst til å alltid måtte velge mellom joggebukse eller topp som skjuler buksekanten. Da er higher flex perfekt. Har ingen problemer med å bruke min når jeg er oppblåst og den går over muffinstoppen så den kan ikke tyte ut. Anonymous poster hash: f7429...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hva med noen litt baggy jeans? Feks noen loose tapered, som det så fint heter. Eller boyfriend-jeans for den saks skyld. Alt er bedre enn joggebukse... Grå joggebukse er rett og slett det styggeste jeg ser. En ordentlig treningsbukse ser også way bedre ut, spør du meg: ...men det er fortsatt ikke noe som man bør gå i hver dag... Anonymous poster hash: 9ca69...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vel, irriterer meg grønn over alle jentene som bruker treningstightsen som bukse.. vil ikke si det er så mye mer lekkert enn en plain, grå joggebukse. Anonymous poster hash: e39fe...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #19 Del Skrevet 6. oktober 2013 Om du er på jakt etter dongeribukser så ACNE-buksene definitivt! De sitter utrolig fint på, og er dødsbehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Del Skrevet 2. november 2013 Noen erfaringer med HMs bukse i superstretch?Anonymous poster hash: 7f6ad...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå