Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på universitetet som jeg liker godt, hun er pen og sjarmerende og jeg har lyst til å ligge med henne. Står I køen I kantinen foran henne nesten hver dag, har lyst til å ligge med henne men orker ikke date henne I 4-6 uker. Er det noe jeg kan si som er rett på sak men ikke for frekt jeg kan si for å spørre henne om dette.

Direkte "vil du gå hjem til meg og ligge med meg?" vil vel gjøre at jeg virker helt sprø. Hvordan spørre på en litt mer diskre mate?

Beklager, dere synes sikkert at jeg virker helt skrudd og umoralsk men jeg vikl være ærlig med jenter om hva jeg vil og gjerne få ja eller nei til det med en gang.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 0713a...abc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noe sånn som "Skal vi ha filmkveld hjemme hos meg en dag?" alle skjønner at det betyr sex, men allikavell så spør du ikke direkte..

• Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

"Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?"

Funker helt sikkert! Spesielt hvis du synger den!

Skrevet

Direkte "vil du gå hjem til meg og ligge med meg?" vil vel gjøre at jeg virker helt sprø.

det er nok en fare for det ja :fnise:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

"Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?"

Funker helt sikkert! Spesielt hvis du synger den!

Skrevet

Hva med noe sånn som "Skal vi ha filmkveld hjemme hos meg en dag?" alle skjønner at det betyr sex

Ikke jeg. Jeg hadde trodd at det betød at vi skulle se en film sammen

• Liker 6
Skrevet

Ikke jeg. Jeg hadde trodd at det betød at vi skulle se en film sammen

Seriøst?

Skrevet

Seriøst?

Samme her.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst?

Ja. Serr som ems ville ha sagt

Skrevet

Samme her.

Fikk det spørsmålet av en fyr jeg hadde møtt på byen som la meg til på face. Betød jo åpenbart at han ville noe mer.

Så ja, jeg mener også at du kan invitere henne på film hjemme hos deg. Ikke ta det for gitt at hun skjønner hva du vil da. Men du kan jo prøve å kysse henne mot slutten av filmen og se hvordan det går. Om det går ville jeg bare vært ærlig med intensjonene dine etter å ha klina en stund. Er sykt kjipt for henne om hun tror dere blir kjærester om det ikke er planen din.

Skrevet

Seriøst?

Jeg mener, jeg hadde skjønt det hvis en fyr spurte om jeg hadde lyst til å være med og kikke på frimerkesamlinga hans, men film..? Analyserer du mye sånt hva folk sier til deg?

Feks hvis vennegjengen din vil ha deg med og ha et StarWars-maraton... kommer du med sekken fullstappa av kondomer og glidemiddel og forventninger om en orgie? :lol:

• Liker 3
Skrevet

Det med filmkveld var faktisk en god ide...

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 0713a...abc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg mener, jeg hadde skjønt det hvis en fyr spurte om jeg hadde lyst til å være med og kikke på frimerkesamlinga hans, men film..? Analyserer du mye sånt hva folk sier til deg?

Feks hvis vennegjengen din vil ha deg med og ha et StarWars-maraton... kommer du med sekken fullstappa av kondomer og glidemiddel og forventninger om en orgie? :lol:

Det er forskjell på om en fyr du ikke kjenner vil se film og venninnegjengen.

Anonymous poster hash: 5614f...ecc

Skrevet

Ja, for det er jo ikke creepy om en du ikke kjenner utav det blå spør om du vil komme hjem til meg på filmkveld....

:ironi:

Anonymous poster hash: 63425...343
Skrevet

Hahah, jepp, gjør ikke du?

Nei, fra spøk til revolver - der jeg kommer fra er det ganske vanlig at filmkveld mellom en gutt og en jente betyr sex. Har aldri opplevd at en jente ikke er klar for sex når de kommer på filmkveld :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, fra spøk til revolver - der jeg kommer fra er det ganske vanlig at filmkveld mellom en gutt og en jente betyr sex. Har aldri opplevd at en jente ikke er klar for sex når de kommer på filmkveld :)

I min verden kan det like gjerne være en date :) Og det er jo absolutt ikke alle som har sex på første daten.

• Liker 2
Skrevet

Ikke for å avspore, men det her minnet meg om en tidligere episode med en gutt. Han snakket først om eksen sin, før han tok på meg og prøvde å kysse meg, for så å spørre om jeg ville dra til meg eller han. Haha herregud, ikke gjør det hvertfall:p

Skrevet

I min verden betyr filmkveld "klein førstedate." Ikke nødvendigvis sex.

• Liker 3
Skrevet

Oi, jøss! Good job! Vel, du har nok rett i det, det er vel stemninga som setter motivet, og man forstår nok forskjell på måten man spør på.

Jeg bøyer meg til denne.

• Liker 2
Skrevet

What what? Å se film bør vel nødvendigvis ikke bety sex?

Da har jeg misforstått grådig noen forespørsler!

Haha, jaja.

Anonymous poster hash: 0a051...1c9
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...