Gå til innhold

Funnet katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katteeier er funnet og nå er katten hjemme og koser seg sikkert i sofaen. :-) Så det endte godt! Nå er jeg fornøyd med at jeg reddet en liten søt pus. :-)

HURRAA!! :hoppe: DET var strålende nyheter!! :D Godt jobbet! :D Nå kan jeg tenke meg du er glad du ikke gikk å avlivet den i dag? ;)

• Liker 1
Skrevet

HURRAA!! :hoppe: DET var strålende nyheter!! :D Godt jobbet! :D Nå kan jeg tenke meg du er glad du ikke gikk å avlivet den i dag? ;)

Ja, eller det måtte dyrlegen bedømme. Ble fortalt hele tiden at katten var for syk og måtte avlives, pga den var så dårlig som den var pga skadene, dyrlegen håper bare den ikke har indre skader. Men der ut som det går bedre nå. Har ikke noe greie på skadet katter og jeg er ikke dyrlege, så ut i fra det jeg så, så jeg bare en veldig sliten og skadet pus. Men nå ordner i hvert fall vetrinæren opp med eieren så alt ordner sge i hvert fall. :-)

• Liker 3
Skrevet

Ja, eller det måtte dyrlegen bedømme. Ble fortalt hele tiden at katten var for syk og måtte avlives, pga den var så dårlig som den var pga skadene, dyrlegen håper bare den ikke har indre skader. Men der ut som det går bedre nå. Har ikke noe greie på skadet katter og jeg er ikke dyrlege, så ut i fra det jeg så, så jeg bare en veldig sliten og skadet pus. Men nå ordner i hvert fall vetrinæren opp med eieren så alt ordner sge i hvert fall. :-)

Det syns jeg er veldig dårlig av veterinær å uttale noe så drastisk uten å ha sett på katten :( Og jeg kan forstå at du stoler på veterinæren. Dessverre finnes det mye dårlig informering blant veterinærer også. Jeg har selv måtte fortalt en del veterinærer en ting eller tre når de har feildiagnostisert o.l.

Jeg driver med hjemløse katter, så selv om at jeg på ingen måte er noe "helsepersonell" for katter så har jeg sett mang en katt i dårlig form :P Og jeg har opplevd så mange ganger hvorfor katter har rykter på seg for å ha en av de mest selvhelbredende kroppene ;)

• Liker 1
Skrevet

Flott at dere klarte å finne eieren!

Nå får vi bare krysse fingrene for at det ender godt! :)

Skrevet

Flott at dere klarte å finne eieren!

Nå får vi bare krysse fingrene for at det ender godt! :)

Ja, pusen har det fint. Trenger bare tid til å komme seg igjen pga beinet. Men snakket med dem,ho kommer seg på beina så fort den får smertestillende. :-) Spist og drikki har ho også, det er det viktigste! Glad det endte godt.

• Liker 2
Skrevet

Så flott da, at lille pusen har kommet hjem, blir sikkert frisk og fin med tiden.

Godt du tok deg bryet med å finne eieren, slikt varmer et pusemammahjerte :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...