AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Begynte å jobbe denne uka etter er drøyt år hjemme i permisjon. Er et normalr å føke seg sliten når en begynner å jobbe? Blir sigen rundt 2030-tiden og kan fint legge meg i 2130-tiden. Vil det gå ovee? Vae mindre trøtt og sliten de siste 4mnd jeg var hjemme...Anonymous poster hash: 3b331...b5e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Begynte å jobbe denne uka etter er drøyt år hjemme i permisjon. Er et normalr å føke seg sliten når en begynner å jobbe? Blir sigen rundt 2030-tiden og kan fint legge meg i 2130-tiden. Vil det gå ovee? Vae mindre trøtt og sliten de siste 4mnd jeg var hjemme...Anonymous poster hash: 3b331...b5e Du har gått hjemme og "trødd" ett år i ditt eget tempo, synes du ærlig talt det er så rart at du blir sliten nå som du faktisk må jobbe for pengene?Anonymous poster hash: 55b24...387
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 går over når du kommer inn i en rytme
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Er nok bare en omstillingsprosess. Husker da jeg gikk fra vgs, stillesittende hverdag + at jeg ikke trente for så å begynne med hardt fysisk arbeid. Trodde jeg skulle dø Men det gikk seg nå til og fikk overskudd til andre ting etter en stund:) Anonymous poster hash: b60c9...b3c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Det er omstillingsprosess, tar mer enn en uke for de fleste uansett hva man går fra(permisjon/studier eller hva). Anonymous poster hash: 0d17d...849 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Har jobba i noen måneder nå, enda er det flere dager jeg sover før kl 22. Men står man opp rundt kl 6 er vel det ganske normalt egentlig. Man venner seg til ett nytt tempo, men man bør få inn 8 timers søvn og legge seg tidlig. Å være kjørt kl 20.30 etter kanskje en 13 timers sammenhengende aktivitet er desverre naturlig.Anonymous poster hash: ff20a...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå