AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 jeg kjøpte i dag fårikålkjøtt (lammestykker). La det rett i fryseren da jeg kom hjem, og la det i kjøleskap (3 grader) etter en stund siden jeg er ganske sikker på at jeg skal lage fårikål av det i morgen.. Men siden jeg ikkke vet hundre prosent om jeg skal lage det i morgen, så puttet jeg det tilbake i fryseren. Vet at man ikke skal fryse ned opptint kjøtt, men kjøttet hadde ikke rukket å tine noe særlig før jeg slang det tilbake i fryseren.. Lå i 3 graders kjøleskap i kanskje 1.5 time før jeg puttet det i fryseren igjen.. Vil dette skade kjøttet på noe vis? Anonymous poster hash: 40900...748
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 kjøttet var dypfryst da jeg kjøpte det forresten.. Anonymous poster hash: 40900...748
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Nei, ikke når det var fortsatt frossent inni. Anonymous poster hash: 53d0d...78e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Går helt fint! Anonymous poster hash: 71a7a...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå