AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Noen som har sett denne bloggeren THCM (tror det er det hun heter? ) sin nye hårfarge? I så fall, vet noen hvilken det er? Jeg bare måå ha den fargen, helt nydelig Brun-rød <3 Anonymous poster hash: 9c209...be4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 TCMN* Hun farget det hos frisøren, men det er jo bare å ta med et bilde av henne med den hårfargen du ønsker når du er hos frisøren og så kan frisøren hjelpe deg med å få den fargen Anonymous poster hash: 79fd3...6d4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 TCMN* Hun farget det hos frisøren, men det er jo bare å ta med et bilde av henne med den hårfargen du ønsker når du er hos frisøren og så kan frisøren hjelpe deg med å få den fargen Anonymous poster hash: 79fd3...6d4 Haha TCMN :-) Var litt usikker ja.. hehe. Ok, da gjør jeg det, takk for tips! Jeg tenkte kanskje hun hadde hjemmefarge eller nevnt hva den het. Anonymous poster hash: 9c209...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå