Sugerøret Skrevet 14. oktober 2013 #21 Skrevet 14. oktober 2013 Flott. Da x'er man fingra for at det ikke er no' langtidsgreier!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #22 Skrevet 14. oktober 2013 Nå har jeg vært hos lege. Han bekreftet at det var en prolaps, og så også at ryggen var skjev. Så nå har jeg blitt henvist til MR, og fikk resept på noen piller som skal være betennelsesdempende og smertelindrende. Kjenner ikke noen virkning enda, men det er jo bare halvannen time siden jeg tok dem. Virker vel ikke optimalt første dag heller. Ble sykemeldt i 2 uker også (i første omgang) fordi han mente at butikkjobbb er ikke noe for meg akkurat nå. Nei, det er både sikkert og visst... Så sånn er det. Nå venter jeg på å få time til MR, så tar vi det derfra Anonymous poster hash: aa511...679 Hvordan kan en allmennlege konstantere prolaps? Anonymous poster hash: ba429...c23
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #23 Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan kan en allmennlege konstantere prolaps? Anonymous poster hash: ba429...c23 De har sine undersøkelser de gjør og ser hvordan smertene slår ut. Anonymous poster hash: aa511...679
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #24 Skrevet 14. oktober 2013 De har sine undersøkelser de gjør og ser hvordan smertene slår ut. Anonymous poster hash: aa511...679 Men konstantere prolaps kan de vel ikke? Da trengs det MR? Anonymous poster hash: ba429...c23
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #25 Skrevet 14. oktober 2013 Men konstantere prolaps kan de vel ikke? Da trengs det MR? Anonymous poster hash: ba429...c23 Mulig det var noe feil ordbruk men jeg fikk beskjed om at det faktisk var prolaps. Men ble henvist videre til MR for å utrede graden (eller hva det nå var han sa). Det var en vikarlege så godt mulig det var en som var litt urutinert hehe Anonymous poster hash: aa511...679
Sugerøret Skrevet 14. oktober 2013 #26 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) prolapser kan gi symptomer en kan vurdere uten MRI. De fleste med prolapser i L4/L5 kan f.eks ikke gå på helene. Noen opplever lyn,støt -smerter.Det kan være isjas/piriformis,men også fra ryggen.Kommer ann på hvor smerten går og hvor langt ned i beinet den treffer. Noen få kan oppleve doproblemer. Osv osv. Jeg er ikke lege men dette er noe jeg husker i alle fall Endret 14. oktober 2013 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå