AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg skal kjøpe denne på nett, men trenger hjelp til om jeg bør velge farge light eller medium. Jeg har ganske vanlig norsk hud og bruker f.eks. fargen medium beige i Bare Minerals pudderfoundation. Er det noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 4d15c...25f
Lady Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Er best om du har mulighet til å teste den, før du bestiller. Umulig å forutsi hvordan fargen er i virkeligheten, uten å ha prøvd den.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Er best om du har mulighet til å teste den, før du bestiller. Umulig å forutsi hvordan fargen er i virkeligheten, uten å ha prøvd den. Jeg vet ikke om noen steder i nærheten som selger den, derfor tenkte jeg å forhøre meg her inne. Anonymous poster hash: 4d15c...25f
Lady Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vet ikke om noen steder i nærheten som selger den, derfor tenkte jeg å forhøre meg her inne. Anonymous poster hash: 4d15c...25f Hmm ok. Nei, da vet jeg ikke :/ Da får du nesten gå for den du tror blir mest riktig.. Ikke så mye mer å få gjort, uten å se fargene i virkeligheten, desverre.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Noen andre her som bruker denne kremen? Anonymous poster hash: 4d15c...25f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hei Jeg har lys, nordisk hud og bruker den lyseste nyansen. Dama i denne videoen: http://m.youtube.com/watch?v=prQ58_qlYIg bruker den mørkeste nyansen, og hun er jo ganske mørk i huden. Kremen skal uansett smelte godt inn i din egen hudtone, noe den gjør. Kan hende jeg har lysere hud enn deg, men jeg blir ikke bleik i ansiktet av den. Jeg kunne faktisk klart meg med en lysere nyanse også hvis det hadde eksistert. Så du kan jo prøve å se videoen, og sammenligne. Ærlig talt så er ikke kremen så utrolig bra syns jeg, men det kan hende jeg syns det fordi jeg har for mye å dekke over + at jeg får litt oljete hud når jeg har den på. Den gir ikke et matt resultat på meg (ikke at den lover det heller), men det kan jo variere fra person til person. Men den jevner i hvert fall ut hudtonen, og er ikke ekkel å ha på. Den lukter friskt, og jeg tror ikke det er en slik krem som man kan bli kvisete av. Jeg har hørt at enkelte bb-creams-cc-creams kan påvirke til å få urein hud. Hadde en bb-cream fra loreal som jeg mistenker har hatt dårlig effekt på huden min. Denne kremen har jeg ikke dårlige erfaringer med, og jeg har heller fått mye bedre hud etter at jeg skiftet krem. Alt i alt er jeg fornøyd, bortsett fra at jeg syns ansiktet ser litt for glansfullt ut etter påføring. Nå har jeg svart på mer enn du lurte på, men tenkte bare å skrive om mine erfaringer siden den er ganske dyr. (Er ikke noe ekspert på sminke, heller tvert imot). Og føler ikke den er så drøy heller (påfører med samme kost som hun i videoen) mulig jeg gjør det feil da. Så nettopp en test av cc-creams. Denne var ikke med, men testvinneren var billigere. Kan linke til testen om jeg finner den håper du blir fornøyd.Anonymous poster hash: 80b87...44d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Tusen takk for svar! Jeg har ikke så veldig ujevn hud og jeg får lett kviser av mange kremer, så jeg tenkte jeg skulle teste denne. Jeg har gjennomsiktig pudder jeg matter ned panne og nese med når det trengs. Tror jeg går for å prøve fargen light. Anonymous poster hash: 4d15c...25f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har hørt at enkelte bb-creams-cc-creams kan påvirke til å få urein hud. Hadde en bb-cream fra loreal som jeg mistenker har hatt dårlig effekt på huden min. Denne kremen har jeg ikke dårlige erfaringer med, og jeg har heller fått mye bedre hud etter at jeg skiftet krem.Anonymous poster hash: 80b87...44d Det er ikke det at det er en BB-krem eller CC-krem som gjør at du får dårlig hud ved bruk, det er pga den er fra Loreal. Akkurat som ulike typer foundation eller fuktighetskremer kan gi dårligere hud. Det er avhengig av merket og de spesifikke ingdiensene i produktet. Anonymous poster hash: 07acc...937 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Det er ikke det at det er en BB-krem eller CC-krem som gjør at du får dårlig hud ved bruk, det er pga den er fra Loreal. Akkurat som ulike typer foundation eller fuktighetskremer kan gi dårligere hud. Det er avhengig av merket og de spesifikke ingdiensene i produktet. Anonymous poster hash: 07acc...937 Det har du sikkert rett i:) Var noen som sa det til meg, at de hadde fått med seg at enkelte bb-creams ga dårlig hud. Men som du sier så gjelder det jo alt av kosmetikk. Cc-creams skal i hvert fall fungere som hudpleie også, har jeg lest.Anonymous poster hash: 80b87...44d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå