AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Dette brevet ble skrevet av en far til sin datter http://i.imgur.com/b3VN3vD.jpg?1 Anonymous poster hash: b0099...2d8 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Flott! Anonymous poster hash: a039f...183 3
Lutetium 71 Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Dette brevet ble skrevet av en far til sin datter http://i.imgur.com/b3VN3vD.jpg?1 Anonymous poster hash: b0099...2d8 Hardt men fortjent.
Gjest Gunfreak Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Kan noen skrive det her i tekst, greier ikke lese håndskriften til de fleste. 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Kan noen skrive det her i tekst, greier ikke lese håndskriften til de fleste. "Dear Christine I'm disappointed in you as a daughter. You're correct that "we have a shame in the family", but mistaken about what it is. Kicking Chad out of your home simply because he was gay, is the real abomination here. A parent disowning her child is what "goes against nature". The only intelligent thing I heard you say in all this, was that "you didn't raise your son to b gay". Of course you didn't. He was born this way and didn't chose is any more than being left-handed. You however, have made a choice to be hurt-ful, narrow minded and backward. So, while we are in the business of disowning our children, I think I'll take this moment to say good-bye to you. I now have fabulous (as the gay put it) grandson to raise, and don't have the time for the heart-less B-word of a daughter. If you find your heart, give us a call. - Dad" Ja. Jeg har lite å gjøre på. Men on-topic: Fantastisk brev! Anonymous poster hash: 73175...1c0 13
Gjest Gunfreak Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 "Dear Christine I'm disappointed in you as a daughter. You're correct that "we have a shame in the family", but mistaken about what it is. Kicking Chad out of your home simply because he was gay, is the real abomination here. A parent disowning her child is what "goes against nature". The only intelligent thing I heard you say in all this, was that "you didn't raise your son to b gay". Of course you didn't. He was born this way and didn't chose is any more than being left-handed. You however, have made a choice to be hurt-ful, narrow minded and backward. So, while we are in the business of disowning our children, I think I'll take this moment to say good-bye to you. I now have fabulous (as the gay put it) grandson to raise, and don't have the time for the heart-less B-word of a daughter. If you find your heart, give us a call. - Dad" Ja. Jeg har lite å gjøre på. Men on-topic: Fantastisk brev! Anonymous poster hash: 73175...1c0 :takker: snilt av deg
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Dette brevet ble skrevet av en far til sin datter http://i.imgur.com/b3VN3vD.jpg?1Anonymous poster hash: b0099...2d8 jeg syns det er helt på sin plass.
Kittykat Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes dette er helt på sin plass. Foreldre som kaster ut sine egne barn av huset pga deres seksuelle legning er, i mine øyne, hjerteløse jævler, som ikke fortjener å være foreldre. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Skal nok gå mot strømmen her og stille spørsmålet om hvorfor hun har homofobe holdninger. Man blir ikke antihomofil over natta, og det er ikke på ingen måte usannsynlig at hun utviklet disse holdningene under sin egen oppvekst. Anonymous poster hash: c55e6...ee1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Skal nok gå mot strømmen her og stille spørsmålet om hvorfor hun har homofobe holdninger. Man blir ikke antihomofil over natta, og det er ikke på ingen måte usannsynlig at hun utviklet disse holdningene under sin egen oppvekst. Anonymous poster hash: c55e6...ee1 Det at hun har homofobe holdnigner betyr ikke at foreldrene har det. Anonymous poster hash: b0099...2d8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Det at hun har homofobe holdnigner betyr ikke at foreldrene har det. Anonymous poster hash: b0099...2d8 Nei, det er selvsagt ingen automatisk sammenheng, men det er relativt kjent at man utvikler svært mange av sine grunnleggende holdninger gjennom barndomsårene fra holdninger foreldre lar komme til uttrykk. Det er faktisk en meget stor sannsynlighet for det. Anonymous poster hash: c55e6...ee1
Stueloff Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg synes gutten er uheldig som har en så trangsynt mor og heldig som har en så flott bestefar! 1
Gjest Nikee Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Nei, det er selvsagt ingen automatisk sammenheng, men det er relativt kjent at man utvikler svært mange av sine grunnleggende holdninger gjennom barndomsårene fra holdninger foreldre lar komme til uttrykk. Det er faktisk en meget stor sannsynlighet for det. Anonymous poster hash: c55e6...ee1 Det er fremdeles ikke ensbetydende med at alle blir homofobe pga av sine foreldre. Hvor mange mennesker setter ikke sine sport i deg i løpet av din barndom, ungdomstid og voksen periode? For alt vi vet, så fant denne moren Gud som fortalte henne at homofili er det verste som finnes på jorden. (Ups ser at du skriver sannsynlighet Men ja du forstår hva jeg mener håper jeg) Heldigvis for Chad så har han besteforeldre som kan støtte og være den familien han fortjener. Tøff far må jeg si! Endret 8. oktober 2013 av Nikee
momo Skrevet 8. oktober 2013 #19 Skrevet 8. oktober 2013 Veldig bra skrevet av faren. Og er man homofob, er det da ikke automatisk at man har fått det fra sine foreldre. Selv er jeg oppvokst hos rasister og homofober. Jeg er da ingen av delene. Jeg er så motsatt mine foreldre som jeg kunne bli. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå