AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Tenker da på veggflisene - en vegg med de stripete og resten hvite i samme format. http://www.cchoganas.se/data_serieimg/Ume_Xilema_3.jpg Anonymous poster hash: eb917...034
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 " Sidan kan inte hittas Sidan som du sökte kan inte hittas. Prova att gå till vår startsida istället! " Anonymous poster hash: 1508b...4f9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Går for dette jeg http://www.cchoganas.se/produkter/#serie=Portland&ean=§ion=consumer Eventuelt dette; Anonymous poster hash: 1508b...4f9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Æsj, forstår ikke hvordan jeg linker rett til bildet, og får ikke til å lime det inn. Serien heter Ume, og hvis man klikker på én av flisene kan man velge en fane som heter "referansebilder". Der er det bilde nummer tre.... Anonymous poster hash: eb917...034
Ciara Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Hater hvite bad? Svart er kjempefint, har en del svart hjemme selv, men et helt bad... Da skal det i så fall være veldig stort og ha store vinduer! Og er ikke svart enormt upraktisk mtp støv? Men jeg synes forsåvidt at hvitt kan se for sterilt ut. 1
SmallTalk Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Hater hvite bad! Sånn skal bad se ut! Grøss! Da må man jo ha flombelysning på badet for å få brukbart lys til å sminke seg i, hvis ikke så blir rommet bare ubrukelig.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Går for dette jeg http://www.cchoganas.se/produkter/#serie=Portland&ean=§ion=consumer Eventuelt dette; Anonymous poster hash: 1508b...4f9 synes det bildet du limte inn her var fint jeg Synes det er kjempefint med store grå fliser på gulvet. Anonymous poster hash: f0bfb...918
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Hater hvite bad! Sånn skal bad se ut! Nei det skal de ikke. Mangler bare de to fra Saw 1 lenket fast der inne så er grøsseren komplett Anonymous poster hash: f0bfb...918 3
Magnifique Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Anonymous poster hash: 1508b...4f9 Åå, det var helt nydelig Liker virkelig gulvet, og det lilla temaet. Endret 6. oktober 2013 av Magnifique 1
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Grøss! Da må man jo ha flombelysning på badet for å få brukbart lys til å sminke seg i, hvis ikke så blir rommet bare ubrukelig. Vi har et stort svart bad, med masse vinduer ja selvfølgelig og mye lys belegging. Jeg sminker meg ikke på badet, men hadde ikke hatt noe problem med å gjort det. Om jeg hadde hatt lite bad ville jeg ikke hatt svart bad, forresten. Nei det skal de ikke. Mangler bare de to fra Saw 1 lenket fast der inne så er grøsseren komplett Anonymous poster hash: f0bfb...918 Du er bare patetisk, jeg synes svart bad ser mye mer elegant ut. Hater hvite bad? Svart er kjempefint, har en del svart hjemme selv, men et helt bad... Da skal det i så fall være veldig stort og ha store vinduer! Og er ikke svart enormt upraktisk mtp støv? Men jeg synes forsåvidt at hvitt kan se for sterilt ut. Derfor jeg ikke liker det, hehe. Jeg har ikke merket noe forskjell ang. støv på dette og på det badet vi har på hytten f.eks.
Sugerøret Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Hel-hvitt eller svart bad liker ikke jeg Gjerne farger,men ikke for mørke eller for knæsje..
*Frida* Skrevet 7. oktober 2013 #15 Skrevet 7. oktober 2013 Er det dette bildet ts? Flotte og delikate fliser, og lurt å bryte opp med ein grå vegg, resten kvite.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #16 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, det er det! Tusen takk! Anonymous poster hash: eb917...034
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Det hvite badet var stygt, sterilt og gørrkjedelig. Bad skal være som et hvilket som helst annet rom og ha personlighet. Selv liker jeg forsåvidt mørke bad, men vi har rett og slett et ordentlig blandingsbad med ulike typer fliser, varierte møbler, separat speil, store planter osv. Ingen typiske baderomsmøbler. Mye koseligere. Anonymous poster hash: d4304...322 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå