Siam Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har 2 pillebrett igjen før vi skal starte prøvingen, og jeg begynner å bli veeeldig utålmodig etter å komme i gang. Er det mange andre i samme situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 *men ikke si det til noen, har ikke fortalt det til så mange * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Har sluttet på pillen, jeg, men bruker kondom frem til vi har giftet oss 19. juni. (Vil ikke være uggen i bryllupet og synes det er greit å gi kroppen en sjanse til å få en normal menstruasjonssyklus før vi setter i gang prøvingen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Begynner vel rundt august Nært nok to måneder til at jeg kan erklære det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Vi blir prøvere etter bryllupet i juli. Jeg sluttet på p-piller i fjor, men vi bruker annen prevensjon og har klart å la være å slurve. Ca. tre måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 2. mai 2004 #6 Del Skrevet 2. mai 2004 Vi blir prøvere om tre måneder. Er skikkelig utålmodig nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #7 Del Skrevet 2. mai 2004 Sluttet med p-piller etter nyttår, er ikke bevisste prøvere ennå, men skjer det så skjer det. Prøver å holde oss til annen prevensjon. Men et barn er så absolutt ikke uønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 Vi blir prøvere etter 12. juni :-) Og jeg gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil så gjerne Skrevet 3. mai 2004 #9 Del Skrevet 3. mai 2004 Vi begynt denne måneden, men det gikk ikke, så vi prøver igjen så snart det lar seg gjøre. Prøver gjerne litt før bryllupet vi! Gifter oss om seks uker, og satser på at ingen kvalme melder seg til den dagen... Spennende tid, i alle fall! :-) Lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosen Skrevet 4. mai 2004 #10 Del Skrevet 4. mai 2004 Har startet! Sluttet på pillen i mars, så det er spennende dager som kommer. Krysser fingrene for dere alle, og satser på full klaff på første forsøk. :-) Er optimist jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. mai 2004 #11 Del Skrevet 4. mai 2004 Skal egentlig begynne å prøve i juli, men ser så utrolig mange som sliter med å bli gravid så vi har sex uten prevansjon nå i disse tider. Så får naturen gå sin gang. Er litt kipt å være dårlig på bryllupsdaen vår, men så utrolig herlig alikevell!! Da er det jo LIV i magen!! Så nå vet jeg ikke helt hva vi gjør egentlig. Men heier på naturens gang vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 4. mai 2004 Hm, vi er en del! Det blir en spennende vår for oss alle sammen, det skal bli gøy å følge med på dere. Lykke til! (første mann (kvinne) til to blå!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. mai 2004 #13 Del Skrevet 4. mai 2004 vi gifter oss 4 september så vi må nok pent vente med prøvingen til etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 5. mai 2004 #14 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har igjen *telle* 11 piller Men med de syklusene jeg har etter pilleslutt, så blir det nok ingen reell prøving helt i starten, nei... Men håper det går seg til etter noen måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. mai 2004 #15 Del Skrevet 5. mai 2004 *rekker-opp-hånden* 10 uker til prosjektoppstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 6. mai 2004 #16 Del Skrevet 6. mai 2004 Vi kaster pillene i desember... Lenge til.. *vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2004 #17 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har litt lyst til aa begynne aa proeve rett etter bryllupet....som er3. juli...men vi venter nok hvertfall ett aar til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 20. mai 2004 #18 Del Skrevet 20. mai 2004 Vi kaster p-piller i september,det er en stund til ja...Begynner å bli utålmodig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 21. mai 2004 #19 Del Skrevet 21. mai 2004 Vi skulle egentlig vente til juli med å prøve (slik at det klaffet med praksisen på skolen), men juli ble til et lite prøveforsøk i april. Det gikk ikke, og vi tenkte å vente igjen til juli som planlagt. Men vipps ble mai også til et forsøk... Det er ikke enkelt å holde seg, skjønner dere!! Nå kommer vi til å prøve i juni også, for det å "time" når man vil starte når man er SÅ babysyk, ble bare for vanskelig! Dessuten har jeg lært ved å være KG-bruker, at for mange tar det laaang tid før prøvingen gir resultat, så man skal være glad bare man blir gravid! Vel, vel, nå prøver jeg kanske bare å finne noe positivt i det å "tjuvstarte", selfølglig er det best å holde seg frem til den dagen det passer best! Heier på dere jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 24. mai 2004 1 måned igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå