Gå til innhold

Han er rasende på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en nettflørt på gang en lengre periode nå.

Han er 15 år eldre enn meg. Selv om jeg syntes det var i meste laget, da jeg selv er over 40, valgte jeg å se bort fra det fordi jeg likte han så godt.

Forrige helg sa han at han hadde dårlige tenner og manglet noen tenner men han ville ikke gjøre noe med det. Han var blitt vant med det og det plager han ikke.

Vel, det plager meg. Så mye at jeg sa til han at jeg vil ha en mann som bryr seg om seg selv.

Jeg er ikke kravstor og bryr meg mer om personlighet og sjarm enn ansikt og kropp .

Hvis han hadde sagt at han ville fikse tennene så hadde jeg ikke brydd meg særlig mye.

Så jeg fant ut at jeg vil ikke satse på en som ikke bryr seg om det utseendet han har fått utdelt.

Nå er han sinna. Sender sinte meldinger på mobilen og facebook. Nå er han blokkert og kan ikke kontakte meg mer.

Mulig jeg kunne sagt i fra på en annen måte men jeg ville at han skulle forstå hvor jeg stod.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 64107...14a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ditt valg veldig godt. En mann skal ikke være forfengelig, men han må da ta vare på seg selv. Tenner handler ikke bare om utseende. Det kan faktisk påvirke levestandarden hans.

Du må ikke bry deg om hans reaksjon. Han er tydeligvis en av de som ikke ser forskjell på å være forfengelig og det å ta vare på seg selv. Selvfølgelig skal du si dine meninger! Uavhengig om du er enig med han eller ei! Du setter krav, noe du gjør lurt i. Det er du som må leve med mannen du velger.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 685ee...e99

Gjest HappyWaffle
Skrevet

tenner er en av tingene som er veldig viktig for meg! har en mann dårlige tenner så er det en deal breaker for meg. så syns ikke du var slem eller noe i det hele tatt som avslo han :)

Skrevet

Høres ut som en umoden type. Gå videre og blokker ham fra fbook.

Tenner er vel en av de tingene som koster ganske mye penger å gjøre noe med,men hvis han helt av eget fritt ønske ikke bryr seg om å fikse det selv om han har råd er det tydelig at mannen ikke bryr seg om sitt eget utseende noe særlig.

Jeg dumpet en fyr for ca.1 mnd siden, og selv om jeg har avslått ham på en så pen måte som jeg kunne ble han dritsur.Enkelte tåler virkelig ikke å bli avvist uansett hvor skånsomt man prøver å gjøre det.

Anonymous poster hash: 42bd2...0bc
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dårlige tenner er turnoff, og han høres utrolig umoden ut.

Skrevet

Jeg har full forståelse for at dårlige tenner kan forekomme, når det koster en del å holde tennene i orden. Men holdningen hans til at han ikke bryr seg er mer turnoff enn at han sliter med dårlige tenner.

• Liker 1
Skrevet

Kan forstå deg kjempe godt jeg. Synes det er viktig å bry seg om hvordan man ser ut

Skrevet

Det der ville jeg ikke brydd meg noe om, hvis jeg var deg. Fyren var en gjøk og nå kan han ha det så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...