AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vurderer å gå til innkjøp av UGGS til vinteren fordi de ser så utrolig gode ut å ha på beina, men jeg vet det er mange som synes de er så forferdelig stygge.. Så jeg er usikker på om jeg skal skaffe meg UGGS eller andre vintersko. Men hvilke vintersko vil dere anbefale meg dersom dere ikke mener jeg burde skaffe meg UGGS? Anonymous poster hash: dfc1e...9ba
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 De er jo ikke så veldig pene, men kjempeherlige å ha på og varmer godt! Anonymous poster hash: 770aa...532 3
Gjest badeand1 Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Grusomt og jeg er flau over at jeg brukte dem for noen år siden. De er ganske varme men aldri i verden om jeg bruker det igjen.
mrs.Kiara Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 De er glatte på vinterføret. Ikke er de spesielt gode på foten heller.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 De er vel ikke laget for å bruke om vinteren heller.Anonymous poster hash: 007f0...3a4
flicka Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Do drugs, not UGGs. Nei, men fra spøk til revolver. UGGs er grusomt. Invester i Dr. Martens med fôr. Fantastiske vintersko som holder seg fine år etter år, som passer til det aller meste, og som er gode å gå i, i motsetning til UGGs. UGG Australias originale er vel ikke verstinger på dårlig komfort og støtte til foten, men de andre versjonene du får kjøpt i butikkene her, er ikke bra for beina dine. Hvis du ser på noen med andre UGGs enn de originale, så vil du se at de aller fleste er skjevtråkket. Ellers kan du jo investere i Timberlands, men hvis det er et mer feminint uttrykk du er ute etter (når du spurte om UGGs i utgangspunktet er sjansen kanskje ikke så stor, meeen) så har Bianco noen kjempefine ankelstøveletter med fôr, de også. 2
Athene Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Elsker uggs, og har flere par. Det føles som å gå med tøfler. Men jeg viser meg ikke i byen med dem, for pene er de ikke. Men til hytteturer, korte rusleturer og ærender, hagearbeid etc er de veldig gode. 2
saraklara Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Fikk det av tanten min i gave når jeg var 17 (typ 5 år siden), og syns de var kule akkurat da jeg fikk de. MEN så brukte jeg de en gang, og hatet de. Ga de bort på finn for en stund siden. Syns de er grusomt stygge, men så er de jo veldig gode og varme. En annen ting jeg merket med de den ene gangen, er at de er ekstremt glatte. Falt så mange ganger den ene dagen 1
Mushroom Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 UGGs er jo ikke de mest moteriktige skoene som finnes, men deilige er de og ser kjempe søte ut hvis resten av antrekket er søtt! Hadde ett par i noen år som jeg har måttet si farvel til nå, så planlegger å kjøpe nye til julen^_^ 3
Patronus Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Gå med det du syns er best/behagelig/finest Selv er jeg ikke noe fan av skoene, men jeg har riktig nok aldri hatt uggs på føttene, så vet ikke om de er gode å gå med. 1
Lady Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Do drugs, not UGGs. Nei, men fra spøk til revolver. UGGs er grusomt. Invester i Dr. Martens med fôr. Fantastiske vintersko som holder seg fine år etter år, som passer til det aller meste, og som er gode å gå i, i motsetning til UGGs. UGG Australias originale er vel ikke verstinger på dårlig komfort og støtte til foten, men de andre versjonene du får kjøpt i butikkene her, er ikke bra for beina dine. Hvis du ser på noen med andre UGGs enn de originale, så vil du se at de aller fleste er skjevtråkket. Ellers kan du jo investere i Timberlands, men hvis det er et mer feminint uttrykk du er ute etter (når du spurte om UGGs i utgangspunktet er sjansen kanskje ikke så stor, meeen) så har Bianco noen kjempefine ankelstøveletter med fôr, de også. Dr.Martens hadde fine sko. Vet du hvilke skobutikker som selger de?
flicka Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Dr.Martens hadde fine sko. Vet du hvilke skobutikker som selger de? Tja, det kommer vel litt an på hvor du bor! Her i Trondheim finnes de iallefall på DNA og på Falkanger Eurosko. Hvis du ikke har de butikkene i nærheten, finnes de også på nelly, zalando, footway osv.
Hikari Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes heller ikke de originale UGGS'ene er noe spesielt fine. Men jeg var i en skobutikk nå for litt siden og oppdaget at UGGS har kommet med andre typer enn de tøffel-versjonene (som likner litt mer på "typiske" vintersko, bare med den pelsen overalt inni). Mulig det har vært sånn lenge, bare at jeg ikke har fått det med meg . Men jeg synes de så mye finere ut enn de originale! Dyre var de, da...
Gjest Lille-pus Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Helt ærlig så er det vel noe av de mest uformelige fottøyet jeg kan tenke meg. Det er ikke min stil... for å si det veldig forsiktig, men det plager meg ikke nevneverdig at andre mennesker finner dem så flotte at de velger å kjøpe og gå med dem
Emelia Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 UGGs er utrolig stygge, men jeg har flere par. De er jo utrolig behagelig å ha på, og ikke spesielt dyre til kvaliteten. Men jeg ville aldri brukt de hvor andre folk får sett det, har noen par som jeg bruker som tøfler, andre jeg har på meg dersom jeg bare skal rett ut/hytte osv.
Gjest Blomst83 Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 De er i mine øyne stygge,og de er heller ikke bra for føttene.
Mija Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Helt ærlig så er det vel noe av de mest uformelige fottøyet jeg kan tenke meg. Det er ikke min stil... for å si det veldig forsiktig, men det plager meg ikke nevneverdig at andre mennesker finner dem så flotte at de velger å kjøpe og gå med dem Jeg har et par svarte Uggs, og jeg har ikke kjøpt dem fordi jeg synes de er så flotte, for å si det sånn. Det er mer fordi de er behagelige å gå med hvis man skal gå en tur en kald kveld, for eksempel. Eller noe jeg tar på når jeg skal kjøre til jobb om vinteren, for da skifter jeg uansett til andre sko når jeg kommer frem. 1
Gjest s@nd Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg driter i om folk synes uggs er stygge. De er komfortable og varme synes jeg. I tillegg er de litt søte. Kommer an på hvilken man kjøper. Men de er litt søte, synes jeg 6
_Aries Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Liker ikke Uggs. Synes det er stygge og at det ikke er bra for føttene, siden de ikke gir noe støtte. Dessuten har de tilnærmet null mønster og blir kjempeglatte. Bruker å komme inn mange varme og fine damestøvletter nærmere vinteren, det hadde jeg heller investert i. Da kan du også bruke de med god samvittighet dersom du skal ha et mer pyntet antrekk en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå