Gå til innhold

lite pene mennesker i New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha være flere ganger i USA så er det rart hvor forskjellige folk ser ut i forhold til geografi. Ganske pene i California, Florida og spesielt i Midtvesten, men ganske så rare i New York.

Anonymous poster hash: 363a6...d47
Videoannonse
Annonse
Gjest Izabella
Skrevet

Merket det samme selv. Ikke synes jeg New Yorkere kler seg spesielt bra, heller. Vil faktisk påstå at mennene er mer attraktive enn kvinnene (var på et jobbintervju en gang i et stort konsulentfirma og de var det mange hotties).

Skrevet

Kommer vel litt an på hvor hen i New York man henger og da. For meg virker det som folk fra NY og Cali er ekstremt opptatt av utseendet, og sånne folk takler ikke jeg. Liker best menn fra sørstatene jeg da, i cowboyhatt, rutete skjorte og store beltespenner.. yum! Flytter gjerne til Tennessee og finner meg en cowboy jeg altså. De har sikkert store peniser og.

Anonymous poster hash: f41ec...0c6
Skrevet

Det bor 8.3 millioner mennesker i New York City i byregionen bor det 18,8 millioner mennesker.

Så det finnes nok alle slaks type mennesker der. Fine, stygge og alminlige.

Og jeg er uenig det er nok av pene mennesker i New York. Det er pene mennesker i alle stater i USA og det er mindre pene mennesker der.

Anonymous poster hash: ef212...545
Skrevet

Nivået på KG tar seg opp! :tommelsmil:

Anonymous poster hash: eedfe...6d1
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...