AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Har blitt avvist av en mann jeg virkelig liker. Er kjempeforelska og tenker ikke på annet. Nå føles det som jeg aldri vil møte noen igjen, flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: c691d...f76
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg føler også det sånn.. treffer en nå, men tror ikke det går veien fordi jeg er veldig forelska og han antakeligvis ikke er helt der, tror jeg.. jeg er livredd for at jeg aldri møter noen andre som er så bra som han.. Anonymous poster hash: f9847...54c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 TS her.. Da er vi i samme situasjon anonym. Jeg vil ha forhold, han sier han ikke vil ha det for å dyrke sine hobbyer :( Kjempekjip situasjon.. Men har det dette før så det finnes kanskje håp?? Anonymous poster hash: 7a216...266
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 TS her.. Da er vi i samme situasjon anonym. Jeg vil ha forhold, han sier han ikke vil ha det for å dyrke sine hobbyer :( Kjempekjip situasjon.. Men har det dette før så det finnes kanskje håp?? Anonymous poster hash: 7a216...266 Var det et spørsmål til meg? Anonymous poster hash: f9847...54c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Det sies jo at om han ikke lager plass i livet ditt til deg, så kan det være det samme.. Hobbyer er viktige de, men når man møter noen man virkelig liker, er det ikke fullt så nøye på hobbyene (iallfall i starten). Selvsagt kan det jo være forskjeller på folk på det her, men det er nå det jeg mener om saken iallfall. Anonymous poster hash: f9847...54c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hobby og Hobby, er vel en sport på elitenivå som krever mye tid.. Men han er ikke klar for forhold og han er ikke forelsket heller nei.. Anonymous poster hash: 7a216...266
Gjest caramiacaramella Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror det er veldig vanlig å føle seg slik etter et brudd eller etter å ha blitt avvist, men tro meg, du kommer til å møte nye, flotte menn Etter bruddet med min ekskjæreste var jeg fullstendig knust og trodde aldri jeg ville møte noen så flott som ham, men helt plutselig møtte jeg en fantastisk fyr som er så uendelig snill og god. Jeg skjønner at det er tungt for deg nå, men hold håpet oppe
Cordelia Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Det er helt normalt og det går over. Må bare være tålmodig og ta vare på deg selv i mellomtiden. Vær forberedt på at det kan ta tid.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 TS her Takk for gode råd. Vært på byen, ser ikke en kjekk mann en gang så ja... Dette tar nok tid! Anonymous poster hash: 7a216...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå