Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såååå kort unna å droppe en jeg egentlig har falt helt insane pladask for, grunnet at han ikke tar kontakt så ofte lengre, og at han ikke tar mye initiativ til å møte meg på langt nær så ofte som jeg gjør (det er ikke ofte, pga jeg synes det begynner å bli ubehagelig å spørre han om å treffes nå, og har bedt han om å si ifra om når han vil treffes neste gang).. :(

Han sier han er glad i meg når vi først treffes, men nå kommer det i verste fall til å bli 13 dager fra vi møtte hverandre sist til at vi møtes igjen (teaterforestilling neste gang vi treffes..og kjenner jeg han rett, så skal vel sikkert flere venner og venninner av han bli med også...når vi møtes så sjelden vil jeg ha han helt for meg selv.. :/ ). Det verste er at vi bor så nært hverandre at det bare er å ta en buss så er vi hos hverandre på kun kort tid...

Jeg hadde en ganske teit reaksjon etter første gangen vi sov over hos hverandre (lå ikke med han den gangen, men det skjedde likevel en del), fordi han ikke svarte på en koselig melding senere på dagen etterpå, og siden det har jeg bare merket at han ikke er så frempå.. i tillegg høres jeg bl.a skikkelig gretten ut når jeg ringer for å spørre om vi kan treffes og han ikke kan (noe som han ikke har kunnet de to siste gangene..han sier at han ikke har merket at jeg er gretten på stemmen min, men jeg må selvfølgelig på død og liv påpeke at jeg hørtes gretten ut, for jeg er livredd for å gi feil inntrykk)...

Jeg HATER virkelig meg selv intenst for at jeg reagerer sånn, og har blitt supermegasjalu (aldri vært det før) og følger med FB hele tiden (der han kan være lenge pålogget uten å ta kontakt..han har heldigvis ikke lagt til andre jenter der siden vi begynte å treffe hverandre, men likevel..han "liker" mye jentebilder, noe jeg syns er ubehagelig, nå som jeg ikke vet hvor jeg har han). Magefølelsen er crap, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(( han kan nå umulig like meg så godt som jeg liker han..? :( Jeg vil bare si til han at han bare skal si til meg at han ikke liker meg godt nok, så kan jeg slippe å leve sånn som det er nå, der jeg sliter maksimalt hele forbanna tiden med å få orden på følelsene mine :(((

Anonymous poster hash: 5609d...c58
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alle opplevd noe lignende... Min erfaring er at gutter mister interessen for en jente med en gang sexen er overstått. Har opplevd å føle at kjemien stemmer og at vi har det kjempefint, men så går gutten videre eller i hvertfall ikke er interessert i et forhold. Trist, men jeg har sluttet å forvente meg noen ting, så blir det heller en positiv overraskelse om noe faktisk skjer. Gutter tenker med det andre hodet helt til de blir forelsket...

Skrevet

Vi har alle opplevd noe lignende... Min erfaring er at gutter mister interessen for en jente med en gang sexen er overstått. Har opplevd å føle at kjemien stemmer og at vi har det kjempefint, men så går gutten videre eller i hvertfall ikke er interessert i et forhold. Trist, men jeg har sluttet å forvente meg noen ting, så blir det heller en positiv overraskelse om noe faktisk skjer. Gutter tenker med det andre hodet helt til de blir forelsket...

Takk for svar :)

Han her er veldig åpen for å få seg kjæreste, men jeg har mine tvil for tiden om han virkelig vil ha MEG som kjæreste.. :( jeg forventer meg veldig mye mer etter man har hatt sex enn før sex, noe han ble underrettet klart og tydelig om på date nr 2.. Hm..jeg har sikker sagt/gjort noe dumt slik at han ikke liker meg så godt lengre (dette vet jeg jo ikke sikkert, men har mistanker om at det er slik det ligger an)... :(

Jeg er ikke flink på å ikke få forventninger..helt håpløs på sånt igrunn :/ Hvordan klarer du å ikke få forventninger?

Skrevet

Det høres jo ut som han rett og slett er ekstremt lite interessert da...

Hva er egentlig greia med at unge jenter alltid skal sikte langt over sin egen liga? De fleste innpåslitne jenter er gjerne litt under pari.

Skrevet

Det var da dumt da, jeg er jo ikke en ungjente, så den påstanden må du lenge uti skauen med. Fint du kommer med tilbakemelding på det du skriver (jfr. første setning), men GI LANG FAEN I å svare på noe annet enn det som faktisk er tema!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...