AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg spiser til jeg er stappmett og har fryktelig vondt i magen etterpå. Dette skjer nok så ofte da jeg ikke merker at jeg blir mett når jeg spiser. Dette har jeg slitt med siden barndommen, hvordan skal jeg endre på det? Jeg har vokst opp med en familie der porsjoner er store og man spiser til man er stappmett. Nå som jeg har flyttet ut ønsker jeg å kontrollere dette, men vet ikke hvordan, jeg blir aldri tilfreds gør jeg er stappmett. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: faa46...c4c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har slitt med det samme som deg, og du må rett og slett venne deg av med det. Spis mindre porsjoner og spis saaakte, så merker du det bedre at du blir behagelig mett. I begynnelsen viø du nok være ekstra sulten, men det går over. Men ikke sult deg, det er aldri bra !Anonymous poster hash: d9216...43c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Fyll på en porsjon på en mindre tallerk. Når du har spist opp, så tenk over om du egentlig er mer sulten. Om du virkelig er sulten, så finner du mer. Om du bare har lyst å tygge på noe, så holder det med det ene porsjonen du spiste. Fyll alltid på litt mindre enn det du tror du klarer. Spis mye salat til hvert måltid, så føler du at du har spist mer enn det du egentlig har. Anonymous poster hash: 72d48...b92
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Tell kalorier, det funket for meg :-) Anonymous poster hash: b61c9...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå