Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! :)

Jeg prøvde i 3-4 mnd og bli gravid. Jeg leste på nettet om Vitex og bestilte det. Fikk det i posten og begynte med en gang på dem da jeg hadde lyst til å bli gravid fortest mulig!

Og som jeg hadde lest på flere nettsteder, både norske og amerikanske, så satt spiren på første forsøk med vitex i systemet! :D

Jeg tenker som mange at det kan jo ha vært tilfeldig, men det er i hvert fall verdt et forsøk! Jeg føler på meg at vitex hjalp meg til å bli gravid og lurer på om jeg hadde vært en "prøver" enda om jeg ikke hadde begynt på dem.

Jeg er nå 9 uker på vei! tenk at det har gått så fort siden jeg fikk to streker på pinnen.. kan ikke tro det! Og jeg ønsker så inderlig at dere her skal få to streker også og derfor registrerte jeg meg og bare måtte lage en tråd i håp om å kunne motivere, for det er jo verdt det om det kan gjøre en forskjell.

Jeg tok 1200mg, altså 3 stk 400mg hver morgen på tom mage. Jeg ville gi full gass med en gang. Ingen tid å miste! ;)

Jeg skal ikke forsøke å selge noe produkt her men jeg må bare gå god for vitex, bare prøv det Funker det ikke så har man i hvert fall prøvd! Funka på meg og jeg trodde aldri jeg skulle bli det. 3-4 mnd er ikke lenge å rpøve kanskje men hvem vet, det kunne kanskje tatt lenger hvis jeg ikke hadde brukt vitex! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye! Herlig å høre at Vitex funket for deg :) Jeg har en boks liggende i skapet til neste prøveperiode (dersom vi ikke skulle lykkes denne runden). Har lest mye bra om Vitex på nett :Nikke:

Skrevet

Jeg prøvde Vitex for flere måneder siden. Skjedde ingenting annet enn at syklusen begynte å tulle og jeg ble superkvalm.

Tror nok du hadde blitt gravid uten Vitex og.. Står om Vitex at man skal ta den i 18 måneder før man kan forvente optimal effekt og graviditet, vel, da vil jo de aller fleste ha blitt gravide uansett.

• Liker 1
Skrevet

Ja det kan jeg ikke si for sikkert men jeg "føler" på meg at vitex hadde ne finger med i spillet. I og med at akkurat den måneden jeg går på den så ble jeg gravid.

Er derfor jeg tror det..

Lovinda82: Takk! :) Ja bare å begynne om det ikke skulle klaffe for dere denne gang. Man har ikke noe å tape på det ihvertfall! :D

Skrevet

Tok også Vitex og endte med å klusse til hele syklusen! Etter at jeg sluttet på vitex brukte jeg noen måneder på å rette opp syklusene igjen og ble deretter gravid.

Du hadde jo ikke prøvd veldig lenge før du begynte så statistisk sett hadde du jo kanskje blitt gravid også uten Vitex akkurat den mnd:)

• Liker 1
Skrevet

Når man blir gravid på Vitex skyldes det tilfeldigheter, og man hadde blitt gravid uansett etterhvert. Det at man ikke har noe å tape stemmer ikke. Vitex inneholder stoffer som kan påvirke hormonene, og mange opplever derfor syklusforstyrrelser etter å ha forsøkt dette.

Det sier jo seg selv. Hadde det vært et vidundermiddel hadde det vært kjent og vanlig i Norge, og leger hadde skrevet det ut her i stedet for at man måtte importere via nett....

• Liker 3
Skrevet

men mange blir da gravide på første forsøk med vitex i systemet. Og det er da ikke noe å tape i forhold til å ikke prøve det mener nå jeg. Om man har prøvd og prøvd så prøver man jo alt for å få det til og da er det sannelig ikke mye i tap når det ordner seg igjen av seg selv etterhvert. Men det er opptil enhver å bedømme.

Har lest om folk som har prøvd i elleve år å bli gravide og fikk det endelig til med vitex. Det sier litt...

Uansett, prøv den som vil, jeg ville bare hjelpe andre som ikke er skeptisk til å prøve noe som mange har lykkes med før.

Skrevet

Idioti!!!

Anonymous poster hash: 6e1ef...c86
  • Liker 1
Skrevet

saklig argumentert... :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...