AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg og kjæresten bodde sammen i ca 1 år før vi fant ut at det ikke lenger var denne gnisten der, vi begge var vel enige om det og det var noe vi hadde sett komme. Akkurat nå bor jeg hos min mor i mellomtiden, altså til jeg finner meg ny leilighet og føler egentlig for å bli boende her en stund, til jeg er ferdig med dette studieåret, for etter dette året så har jeg planer om å flytte ut av oslo, og jeg tenker da at det er litt lite poeng i å drive å flytte rundt... Trives også dårlig med å være alene. Men jeg og eksen min er veldig gode venner, vi snakker sammen så og si daglig, uten noe masing og følelser og sånn, mer bare fordi vi faktisk er veldig glad i hverandre og ingen av oss vil gi helt slipp. Vi har hatt sex etter at det ble slutt, og det er noe jeg ikke vil stoppe med heller - for det gjør på en måte ikke vondt når han går og det er ikke bare for å være nær han igjen. Vi har bare en veldig seksuell kjemi og ingen av oss har opplevd noen andre på den måten vi har det. Men på en måte så gjør dette vondt. Jeg har en litt vanskelig hverdag når jeg ikke lenger kommer hjem til han og har han rundt meg hele tiden. For jeg tror at det var det som skadet forholdet vårt - vi ble mer bestevenner enn kjærester. Pluss at vi er uenige om veldig mye og diskusjoner og småkrangling om alt gjør det vanskelig å få ting til å fungere som man vil... Jeg tror at jeg vil ha han tilbake om en stund, jeg elsker han jo fremdeles... Men nå er hverdagen så slitsom og ensom på en måte. Jeg har mange goder venner og har ikke sittet alene i det hele tatt, utenom på nettene. Problemet er at jeg føler meg lite verdt for han. Det er som regel jeg som ringer eller vil møtes, men har spurt om han syntes det er plagsomt eller om jeg skal ta avstand, men det vil han ikke. Han sier bare at han er dårlig til å ta kontakt, og det har han vel egentlig alltid vært... Jeg trenger bare noen råd eller tips eller kanskje litt støtte? Det er veldig rart og vondt, men på en side godt å fremdeles ha han der... - bambi Anonymous poster hash: 90f8b...5ad
saraklara Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Gå ut med venner, bli kjent med nye mennesker, og ikke hold kontakt med han med mindre du føler at du klarer å se han flørte med andre jenter etter hvert. Det gjør det bare verre om du f.eks ser at han finner ei ny jente, og du sitter der hjemme på kveldene alene. Så mitt råd; møt nye mennesker og prøv å kos deg! Å gå ut av et forhold er ikke lett, for min del tok det ca. 6 mnd før jeg ble ordentlig over min gamle flamme, i mellomtiden datet jeg en del, og et år senere ble jeg sammen med en ny herlig fyr! Og det ved å gå ut og prøve å ha det gøy, og gjør det med venninner, de får opp humøret litt
Gakkepus Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Det er normalt at tiden framover blir tung uten han. Det er gamle vaner som maa brytes, som f.eks det at han ikke er rundt deg hele tiden, at dere ikke deler samme seng, samme nokkel, handler ikke til middag og saa videre, men det er noe som gaar over. Vi mennesker, er veldig flinke til aa tilpasse oss nye situasjoner, og du og, med tiden, vil faa det til. Hvis du onsker aa ha kontakt med han, saa fortsetter du med det, selvsagt, saa lenge, det ikke plager han, men kanskje du skal stille deg selv sporsmaal om hvorfor du onsker saa mye kontakt med han og om den kontakten holder deg tilbake. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje dere skulle gi forholdet en sjanse til? Siden det virker som dere, når alt kommer til alt, liker å være med hverandre? Ettersom jeg forstår, så har forholdet deres bare glidd over i "neste fase", hvor gnisten er mindre og man blir mer trygg på hverandre. Det er jo helt naturlig. Men hvis gnisten er viktig for dere, og det ikke funker når den er borte, så kanskje dere skal prøve å finne den igjen på nye måter? Men, hvis det du ønsker er å gå videre, så bør du nok være litt forsiktig med for mye kontakt.. Da blir det å komme over han kanskje litt vanskelig? Jeg foreslår at du snakker med han om dette, hvis det passer seg så klart Kanskje det hjelper om du vet hva han tenker om alt sammen. Lykke til! ^_^ Anonymous poster hash: 3ae01...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå