Gå til innhold

Anstrengt forhold i familien (langt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet opp i et ganske kinkig forhold med konen til min far. Det hele startet med at min far hadde planlagt en overraskelsestur til bursdagen hennes, og jeg og min søster har hele tiden visst om denne turen.. Det har også hennes to barn. Frem mot turen kom konen med uttalelser som tydelig viste at hun ikke visste noe om turen, før det plutselig kom for en dag at hun hadde visst om den ganske lenge. Hennes datter fortalte at det var min far som hadde røpet planene for henne, men ikke husket at han hadde gjort det. Videre fortalte hun at vår far var blitt så glemsom og surrete (han er ikke så gammel....).

Dette ble jeg bekymret over (man skal jo være temmelig surrete og glemsom om man glemmer at man har røpet en hemmelig tur og fortsetter å late som det er hemmelig??!), og spurte til slutt konen til pappa om dette var sant. Hun ble litt streng og sur, men fortalte at det var ham, og at han var blitt sååååå glemsom og aggressiv (jeg hører da senil..), og hun er skikkelig bekymret for ham..

Søster og jeg har et veldig godt forhold til faren vår og tok det opp med ham. Han benektet at det var sant, og vi har hatt noen konfrontasjoner med konen i etterkant, og fått bekreftet fra flere hold at hun ikke snakker sant ang. turen, men sannsynligvis dekker over at det er datteren hennes som har røpet seg til henne (hvilket ikke hadde vært første gangen...).

Ikke har vi merket noe til hans angivelige senilitet heller, og jeg og søsteren min er forferdet over at konen kan gå så langt at hun kaller faren vår aggressiv og senil for å dekke over for datteren, og i tillegg nekter for sannheten selv om vi har kommet med bevis for at det hun sier ikke er sant..

Nå har det gått mange uker, og vi nekter henne å komme til oss på besøk før hun kontakter oss og forklarer seg.. Det ser ikke ut til å skje med det første og faren vår er temmelig lei seg over situasjonen..

Hva hadde dere gjort??!

Anonymous poster hash: 23595...74f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette skaper en familiekrise med besøksnekt???

Skrevet

Og dette skaper en familiekrise med besøksnekt???

Nei, anstrengt forhold og nei, vil ikke ha folk som lyver for meg og gjør meg kjempenervøs for min fars helse for å dekke over en glipp fra datteren.... Syns nemlig det er veldig drøyt å lyve om......

Anonymous poster hash: 23595...74f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...