Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man finne på en helt vanlig lørdag ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Trene, gå på cafe, lese en bok, se en film, gå på kino, gå ut og spise.

Skrevet

Spille spill, gå en tur, dra i bassenget, kjøpe pizza og snop og se en film, gjør noe kreativ(mal, tegn, strikk, sy etc.), inviter en venn og bak noe eller bak alene:)

Anonymous poster hash: c6cfc...3a1
Skrevet

Nu er husvask og klesvask over og nu skal jeg i dusjen og etterpå blir det øl og kg.

Skrevet

Jeg har bakt, vasket klær, vært på tur, handlet, hatt besøk og om et par timer skal jeg til en venninne og drikke vin. :)

:heks:

Skrevet

Hei.

Hva med å gå en lang og deilig tur, trene, se en film (alene/sammen med noen), lese, lage mat, spille spill, vaske litt, ta seg en øl, gå på kino, eller rett og slett bare slappe av? :)

Denne helgen skal jeg ingenting! Idag har jeg skrevet på en oppgave jeg skal levere, og etterpå skal jeg bare slappe av med Bridget Jones og masse god mat. Elsker hjemmekvelder for meg selv en gang iblant! :)

- Ha en fin kveld!

Skrevet

Jeg jobber til ganske sent, etter jobb blir det date og vin..

Vanligvis er det kafeturer med venninner, øl og bytur, shopping, trening, gå en tur, serier og god mat og slike ting som står på planen på lørdagene :)

Skrevet

Så koselig se att dere hygger dere , jeg som startet denne tråden har brukt dagen på og bestemme meg for å slutte å røyke jeg , så får vi se da om det går

Skrevet

jobber cirka hver lørdag :)

Anonymous poster hash: 1ab63...14b
Skrevet

Jeg har sovet lenge, jobbet og nå skal jeg kose meg med litt vin :)

Skrevet

Sovet lenge, vært en tur i byen og jeg har spist masse sjokolade. Nå er det film og mer sjokolade:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...