Trulte1234 Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Hva skal man finne på en helt vanlig lørdag ?
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Trene, gå på cafe, lese en bok, se en film, gå på kino, gå ut og spise.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Spille spill, gå en tur, dra i bassenget, kjøpe pizza og snop og se en film, gjør noe kreativ(mal, tegn, strikk, sy etc.), inviter en venn og bak noe eller bak alene:) Anonymous poster hash: c6cfc...3a1
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Nu er husvask og klesvask over og nu skal jeg i dusjen og etterpå blir det øl og kg.
Brunhilde Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har bakt, vasket klær, vært på tur, handlet, hatt besøk og om et par timer skal jeg til en venninne og drikke vin.
Magnifique Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Hva med å gå en lang og deilig tur, trene, se en film (alene/sammen med noen), lese, lage mat, spille spill, vaske litt, ta seg en øl, gå på kino, eller rett og slett bare slappe av? Denne helgen skal jeg ingenting! Idag har jeg skrevet på en oppgave jeg skal levere, og etterpå skal jeg bare slappe av med Bridget Jones og masse god mat. Elsker hjemmekvelder for meg selv en gang iblant! - Ha en fin kveld!
Inwe Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg jobber til ganske sent, etter jobb blir det date og vin.. Vanligvis er det kafeturer med venninner, øl og bytur, shopping, trening, gå en tur, serier og god mat og slike ting som står på planen på lørdagene
Trulte1234 Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2013 Så koselig se att dere hygger dere , jeg som startet denne tråden har brukt dagen på og bestemme meg for å slutte å røyke jeg , så får vi se da om det går
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 jobber cirka hver lørdag Anonymous poster hash: 1ab63...14b
Gjest Evans Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har sovet lenge, jobbet og nå skal jeg kose meg med litt vin
lykkestor Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Sovet lenge, vært en tur i byen og jeg har spist masse sjokolade. Nå er det film og mer sjokolade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå