AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jepp - så går vel dette svangerskapet til Helvete også. Torsdag, da jeg var 7+4,vtok jeg innvendig ul og fikk se et hjerte banke. Alt så normalt ut. Da hadde jeg på forhånd hatt litt lys rosa utflod. Legen kimset av dette og sa det omtrent var å forvente siden jeg går på blodfortynnende medisin. Litt senere på dagen ble utfloden mørkere og brun/rød, og jeg har hatt det slik i tre dager nå. Noen ganger lys og andre ganger mørkere utflod. Noe er brunt. Annet er rødaktig. Men - det kommer sammen med slim, og det er vel dette slimet som for meg indikerer at det har gått til Helvete. Noen som vet hva dette slimet kan være?Anonymous poster hash: 46890...540
Teeny Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Er det koagler? I såfall burde du kontakte lege. Har selv blødd litt både i uke 5 og uke 7. Hadde til og med en liten koagel i uke 5. Var sikker på at det skulle bli SA, men babyen lever enda nå i uke 11. Mange jeg kjenner har hatt blødninger under graviditeten og det gikk bra. Bare vær obs om det er koagler eller kramper.
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 kontakt legen. bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Hva er koagler? Anonymous poster hash: 04bbf...e20
Gjest Propelly Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Hva er koagler? Anonymous poster hash: 04bbf...e20 Klumper av blod. Blodet koagulerer - altså klumper seg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vet ikke hva koagler er, men regner med det er blodklumper Har ingen kramper, bare lett murring i magen av og på (men det har jeg hatt under hele svangerskapet så langt og har vært mitt eneste tegn på at jeg er gravid). Snakket nettopp med lege på sykehuset som trodde det kommer fra livmorhalsen. Fikk time til mandag for sjekk. Anonymous poster hash: 46890...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå