Gå til innhold

xxl eller g-sport

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har nå mulighet til å få et gavekort på 200 kr enten på xxl eller g-sport, og funderer å bruke det på noe tights,løpejakke/overdel eller sportsbh.. Noen som har noe formening om hvilken butikk som har best utvalg og som jevnt over er rimeligst og har best utvalg? Skjønner at jeg mest sannsynlig må legge til litt ekstra selv men har ikke allverdens med penger å bruke om dagen:) Bor i Oslo!

Takk på forhånd

Anonymous poster hash: c1a40...eed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har nå mulighet til å få et gavekort på 200 kr enten på xxl eller g-sport, og funderer å bruke det på noe tights,løpejakke/overdel eller sportsbh.. Noen som har noe formening om hvilken butikk som har best utvalg og som jevnt over er rimeligst og har best utvalg? Skjønner at jeg mest sannsynlig må legge til litt ekstra selv men har ikke allverdens med penger å bruke om dagen:) Bor i Oslo!

Takk på forhånd

G-sport er litt dyrere, men har jevnt over ting av bedre kvalitet enn du har på xxl. XXL har nok også litt større utvalg.

Pris og utvalg:xxl

Kvalitet:G-sport

Anonymous poster hash: a43d2...ae8

Skrevet

XXL. Ser ikke hva g-sport har bedre kvalitet i annet enn personalet.

Anonymous poster hash: a7c59...008
  • Liker 3
Skrevet

Jeg pleier som regel alltid handle på xxl, føler det stort sett er det samme men xxl er nærmere meg og har et bedre utvalg. Så tror jeg ikke helt på at xxl har mindre kvalitet på produktene enn G-Sport. Janus sitt ull tøy er jo like gode på begge butikkene, nike sitt merke er nike merke uavhengig av hvor du kjøper det, samme med Adidas, kari trå klær, Puma etc..

Denne sportsbhèn f.eks har det både på G-sport http://www.gmax.no/produkt/201340(BC_2)/casall-padded-sports-bh/ og xxl http://www.xxl.no/Root/Kl%C3%A6r/Kl%C3%A6r-dame/Sports-BH/Casall-Casall-Padded-sports-bra%2C-sports-BH/p/1084882_2_Style til 279, jeg tror ikke det er så stor forskjell på kvalitet på disse to, begge er vel identiske.

• Liker 1
Skrevet

På XXL i Kristiansand feiret de med kake da en konkurrent måtte legge ned og mange mistet jobben. Jeg prøver å unngå å støtte så ufølsomme mennesker.

Anonymous poster hash: 4a42f...54b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg handler mest på G-sport. Eneste grunnen er fordi jeg jobber i gresvig (som g-sport er i), så får nesten alt til innkjøpspris :) Men tror nok xxl har bedre utvalg med mindre man reiser til G-max på Storo, som er kjempe stor og har et godt utvalg.

Skrevet

Takk for svar alle sammen.. lurer på om det blir xxl men fortsatt litt usikker.. etter å ha sett litt på nett så virker det som prisene er ganske like, og litt ulike på noen ting.. men innbiller meg at xxl kanskje har mere salg osv? elle er er det bare innbildning?

Tror dere man kan bruke g-sport gavekort på gmax også? er liksom et sånt supergavekort også må jeg velge hvilken butikk på nett før de kan sende meg det:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen.. lurer på om det blir xxl men fortsatt litt usikker.. etter å ha sett litt på nett så virker det som prisene er ganske like, og litt ulike på noen ting.. men innbiller meg at xxl kanskje har mere salg osv? elle er er det bare innbildning?

Tror dere man kan bruke g-sport gavekort på gmax også? er liksom et sånt supergavekort også må jeg velge hvilken butikk på nett før de kan sende meg det:)

Tipper det skal gå bra, men tror du burde ringe å høre på gmax. De er jo under samme konsern, så og g-max er på en måte "storebror-butikken" til g-sport om du skjønner :)

Skrevet

Om prisene skulle være ulike så er det uansett nesten garantert at du får varen til samme pris som den andre butikken har med mindre det er et supertilbud. Det har jeg "prutet" meg til både hos gmax og xxl uten problemer, det var vel nesten en selvfølge for dem å matche konkurrenten fremfor å miste en kunde.

Anonymous poster hash: a7c59...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...