AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Har en sykdom som gjør at sex er vondt. Inntil for ca 1 år siden, var nytelsen sterkere enn smerten, så det gikk greit med sex en gang i uka, men nå er smertene så store og varer i 2-3 dager etter sex så jeg er nødt for kaste inn håndkle og ikke regne med at jeg kan ha sex mer. For meg er det greit, har jo ikke akkurat hatt store lysten på sex pga dette, MEN hvordan skal jeg fortelle dette til mannen min? Han vet ingenting, for hadde jeg fortalt dette tidligere så hadde han rett og slett ikke villet turt ha sex med meg. Forteller jeg han det, så er jeg redd han blir hos meg kun av sympati (han er slik som person). Men jeg vil jo ikke at en 30år gammel mann skal få "ødelagt" livet sitt med mest sannsynlig aldri ha sex mer. Bør jeg heller si at jeg vil skilles fordi jeg ikke har følelser for han mer? Så får jeg finne meg en impotent mann Hva ville du ha gjort? Anonymous poster hash: 52aa3...491
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Har du ikke følelser for han?? Du kan jo bare si det rett ut, men at han får lov å ha en pulevenn eller noe lignende? Anonymous poster hash: 40bcf...337
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Er det ingenting du kan gjøre med det? Uansett kan dere vel ha sex uten penetrering med mindre du har null lyst på sex. Tviler uansett på at han blir hos deg kun av sympati.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Nei pulevenn? herregud stakkars dame, skal hu måtte leve med at han skal få noe fra andre som hun ikke kan gi han?? Nei, jeg ville fortalt han med. Og så får tiden vise hva som skjer. Anonymous poster hash: 56a98...062
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Nei pulevenn? herregud stakkars dame, skal hu måtte leve med at han skal få noe fra andre som hun ikke kan gi han?? Nei, jeg ville fortalt han med. Og så får tiden vise hva som skjer. Anonymous poster hash: 56a98...062 Når man er pulevenn, får man jo nytelse fra begge sider? Anonymous poster hash: 40bcf...337
Nastine Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) f Endret 5. oktober 2013 av Nastine
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Når man er pulevenn, får man jo nytelse fra begge sider? Anonymous poster hash: 40bcf...337 Får man nytelse av at typen har en pulevenn???Anonymous poster hash: 3e182...287 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Klart jeg har følelser for han, men vil jo ikke ødelegge livet hans, om man kan si det på den måten. Pulekompis utgår, jeg er sjalu!! Jeg har muskelsykdom, all bruk av muskler = smerter, også når det gjelder suge, runke, så ikke mye jeg får hjulpet han med. Hva ville dere gjort om partneren deres kom og fortalte noe slikt til dere? Synes dette er vanskelig.... Anonymous poster hash: 52aa3...491
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Har du tatt opp problemstillingen med lege? Har du ingen smertelindring? Impulsiv sex blir det ikke så mye av her i huset, for sex må planlegges litt i forhold til medikamentdoser. Anonymous poster hash: ad2ea...666
Løvetanten Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ville ikke kunnet leve et liv uten sex med den jeg elsker.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Klart jeg har følelser for han, men vil jo ikke ødelegge livet hans, om man kan si det på den måten. Pulekompis utgår, jeg er sjalu!! Jeg har muskelsykdom, all bruk av muskler = smerter, også når det gjelder suge, runke, så ikke mye jeg får hjulpet han med. Hva ville dere gjort om partneren deres kom og fortalte noe slikt til dere? Synes dette er vanskelig.... Anonymous poster hash: 52aa3...491 Jeg ville gitt ham anledning til å finne en elskerinne, men bedt om full åpenhet mht. sannsynligheten for at han kunne komme til å forelske seg. Og med full åpenhet mener jeg at vi har et forhold som gjør at vi ikke trenger lyve og holde ting skjult for hverandre. Det er løgnene og behovet for å holde ting skjult som er begynnelsen på slutten. Sjalu er jeg ikke av natur, så når du sliter med sjalusi og jeg forstår deg tilhen at du aldri vil kunne la ham leve sin seksualitet... så ser jeg at her kan det bli problemer.
Gjest Evans Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Mannen din må jo vite at du er syk, selv om du kanskje ikke har fortalt at du har så store smerter at du trolig kan ha sex lenger? Jeg syns du bør fortelle han det. Det kan hende dere sammen kan komme frem til en løsning, enten medisinsk eller på andre måter. Jeg kan ikke se for meg og ikke ha sex med samboeren - noen sinne igjen, men jeg tror ikke jeg hadde gått selv om det skulle være tilfellet. Jeg hadde nok anstrengt meg fælt for å finne en løsning.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Kan du nyte ikke-penetrerende sex? Stimuli av brystvorter? Kanskje han kan runke seg selv og sprute over kroppen din? Kanskje han kan knulle mellom puppene dine? Altså, med vilje og kreativitet så kan en få til moro i sengehalmen selv med sterke begrensinger Be om en henvisning til sexolog, og gå dit evt sammen med partner. Anonymous poster hash: ad2ea...666
Nami Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Hadde kjæresten min fått en sykdom som gjorde at han aldri kunne ha sex igjen, ville jeg ikke gått ifra ham. Jeg ville gjort det beste ut av det, og vært der for ham. Det at han har tissen inni meg er langt ifra det viktigste med forholdet. Syns kjærlighet, lidenskap og omtanke er mye viktigere. Men er vel kanskje flere jenter enn gutter som tenker sånn!? Tror nok du bare må ta det opp med han og se hvordan han reagerer. Er det å penetrere deg viktigere enn alt det andre forholdet innebærer, så er han kanskje ikke så mye å samle på!?
tingeling Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg trodde jeg måtte leve slik du beskriver ( fikk diagnosen vestibulitt) men vi kom oss igjennom det og jeg er blitt frisk. Send meg gjerne en PM hvis du vil.
Mushroom Skrevet 5. oktober 2013 #17 Skrevet 5. oktober 2013 Dere kan jo kjøpe sånn silikon kropp-ting som han kan knulle mens du ligger foran han og tar på deg selv
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #18 Skrevet 5. oktober 2013 Dere kan jo kjøpe sånn silikon kropp-ting som han kan knulle mens du ligger foran han og tar på deg selv Ikke sant, finnes masse leketøy som sikkert kan brukes Kanskje TS kan bruke en vibrator på baller/mellomkjøtt for å gi ham ekstra stimulans mens han runker seg selv f.eks? Det er helt sikkert muligheter om en er åpne og leker sammen Anonymous poster hash: ad2ea...666
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #19 Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor må man ha sex? Er bare å la vær det. Enten blir han hos deg eller så finner han seg en han kan ha sex med. Anonymous poster hash: 988ba...876
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #20 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg hadde fortalt mannen om plagene, og tatt en tur til legen for å få seriøs hjelp. Om det ikke hjalp, så ville jeg gått ganske dypt inn i meg selv for å forsøke å komme over egen sjalusi så jeg ikke fratok han en sentral del av livet. Sjalusi vil komme uansett da han vil føle et stort savn etter en seksualpartner og en livspartner(uavhengig av selve sexdelen, dette er jo en utfordring med alle som selv har eller lever med noen som har betydelige kroniske sykdommer) - og tenkt at min sjanse til å fortsette samlivet med en partner var å finne løsninger. Det er ikke sikkert dette er en aktuell løsning for ham, men jeg hadde iallefall lansert muligheten for at jeg selv ikke kunne ha sex(etter å ha forsøkt med legehjelp) - og gitt klart uttrykk for at han kunne ha sex med andre, innenfor rammer vi begge opplevde som komfortabelt. Personlig hadde jeg nok ikke klart å leve med det i lengden selv om jeg var partneren din - fordi jeg hadde savnet "deg" så ekstremt også seksuelt, men samtidig kan det hende at alternative løsninger var det som skulløe til om alle andre faktorer er bra hos dere. Anonymous poster hash: 02347...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå