AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Jeg sliter med selvfølelsen min. Det er grunnet nesen min, den er for stor og klumpete. Derfor vurderer jeg å operere nesen før jeg overhode kan satse på å få noe forhold til en mann. Jeg er voksen, har vært singel i noen år og er veldig innadvendt. I tillegg sliter jeg på grunn av dårlig samvittighet for noe jeg har gjort mot en tidligere venninne. Men dere, er det ikke en god plan å operere nesen min før jeg tar tak de andre problemene mine? ts Anonymous poster hash: cf229...771
Petra75 Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Nei. Jeg tror det en god ide å fikse de personlige problemene dine før du opererer nesen. 7
Chloe- Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Problemene først. Hva gjorde du mot venninna di? 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Problemene først. Hva gjorde du mot venninna di? Litt av hvert egentlig. Sviktet henne blant annet, men mer vil jeg ikke si av frykt for gjenkjennelse. Jeg har mer lyst til å fikse nesen min enn å ta tak i problemene. Anonymous poster hash: cf229...771
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Jeg sliter med selvfølelsen min. Det er grunnet nesen min, den er for stor og klumpete. Derfor vurderer jeg å operere nesen før jeg overhode kan satse på å få noe forhold til en mann. Jeg er voksen, har vært singel i noen år og er veldig innadvendt. I tillegg sliter jeg på grunn av dårlig samvittighet for noe jeg har gjort mot en tidligere venninne. Men dere, er det ikke en god plan å operere nesen min før jeg tar tak de andre problemene mine? ts Anonymous poster hash: cf229...771 Jeg har vært i en liknende situasjon. Er voksen (over 30) og tok nesekorreksjon i fjor vår. Dette er noe jeg hadde tenkt på i over 10 år. Hadde en stor nese med kul på midten, + at den var litt skjev og jeg pustet litt dårlig gjennom nesen pga.skjevheten. Min erfaring er at dette har vært bra for selvtilliten. De som sier "jobb med deg selv" er ofte ikke klar over hva det innebærer å ha komplekser for nesen fordi de har aldri hatt det i noe særli grad selv. Nesen sitter midt i ansiktet og kan ikke skjules. Jeg hadde ikke kjempedårlig selvtillit pga.nesen min. Jeg synes jeg var en pen jente før og jeg er en pen jente nå. Men ansiktet ser mer harmonisk ut nå som nesen ikke blir blikkfang lenger og jeg synes det er godt å slippe å tenke så mye på den. Det er bare du som kan svare på hvor god ide det er å operere nesen før du tar tak i de andre problemene.Jeg føler meg mer sikker i dating-sammenheng nå enn før operasjonen men det er jo meg. Samtidig er det jo ikke tvil om at en mann som er ment for deg vil elske deg uansett hvordan nesen din ser ut. Anonymous poster hash: 8baf9...805 1
Biloba Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Hadde du hatt god selvfølelse hadde ikke en uheldig nese satt selvfølelsen din ut av spill. Hvis du leter litt på kropp og helse finnes en lang nesetråd, der det er mange som erfarte at nesen ble styggere etter operasjon. Jeg fantaserte også om å gjøre nesen min litt diskret, og er innadvendt, men nå er nesen null problem, selv om den er urørt. Ta innsiden først og øv deg på å være mer utadvendt når det trengs. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vært i en liknende situasjon. Er voksen (over 30) og tok nesekorreksjon i fjor vår. Dette er noe jeg hadde tenkt på i over 10 år. Hadde en stor nese med kul på midten, + at den var litt skjev og jeg pustet litt dårlig gjennom nesen pga.skjevheten. Min erfaring er at dette har vært bra for selvtilliten. De som sier "jobb med deg selv" er ofte ikke klar over hva det innebærer å ha komplekser for nesen fordi de har aldri hatt det i noe særli grad selv. Nesen sitter midt i ansiktet og kan ikke skjules. Jeg hadde ikke kjempedårlig selvtillit pga.nesen min. Jeg synes jeg var en pen jente før og jeg er en pen jente nå. Men ansiktet ser mer harmonisk ut nå som nesen ikke blir blikkfang lenger og jeg synes det er godt å slippe å tenke så mye på den. Det er bare du som kan svare på hvor god ide det er å operere nesen før du tar tak i de andre problemene.Jeg føler meg mer sikker i dating-sammenheng nå enn før operasjonen men det er jo meg. Samtidig er det jo ikke tvil om at en mann som er ment for deg vil elske deg uansett hvordan nesen din ser ut.Anonymous poster hash: 8baf9...805 Tja, nesa mi er så stygg at jeg uoppfordret fikk tilbud om plastisk operasjon av ØNH-legen min. Mener allikevel at man må jobbe med psyken først, så får man se an operasjon etterpå. Plastisk kirurgi er ikke noe magisk som retter opp dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: 5ee49...742
Gjest Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Er det så himla viktig med rekkefølgen? Tenk igjennom hva du har gjort og hva du skal gjøre, og bare gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vært i en liknende situasjon. Er voksen (over 30) og tok nesekorreksjon i fjor vår. Dette er noe jeg hadde tenkt på i over 10 år. Hadde en stor nese med kul på midten, + at den var litt skjev og jeg pustet litt dårlig gjennom nesen pga.skjevheten. Min erfaring er at dette har vært bra for selvtilliten. De som sier "jobb med deg selv" er ofte ikke klar over hva det innebærer å ha komplekser for nesen fordi de har aldri hatt det i noe særli grad selv. Nesen sitter midt i ansiktet og kan ikke skjules. Jeg hadde ikke kjempedårlig selvtillit pga.nesen min. Jeg synes jeg var en pen jente før og jeg er en pen jente nå. Men ansiktet ser mer harmonisk ut nå som nesen ikke blir blikkfang lenger og jeg synes det er godt å slippe å tenke så mye på den. Det er bare du som kan svare på hvor god ide det er å operere nesen før du tar tak i de andre problemene.Jeg føler meg mer sikker i dating-sammenheng nå enn før operasjonen men det er jo meg. Samtidig er det jo ikke tvil om at en mann som er ment for deg vil elske deg uansett hvordan nesen din ser ut. Anonymous poster hash: 8baf9...805 Hva gjorde at du tok sjansen? Er så redd for å ikke få puste skikkelig den første uken. Anonymous poster hash: cf229...771
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Er det så himla viktig med rekkefølgen? Tenk igjennom hva du har gjort og hva du skal gjøre, og bare gjør det. Æsj. Jeg vil ikke tenke på hva jeg har gjort. Og ihvertfall ikke innrømme at jeg gjorde noe dumt. Egentlig gir jeg en god dag i det og egentlig syns jeg at hun krevde for mye av meg. Jeg var jo sliten selv. Nei, nesen min er viktigere. Anonymous poster hash: cf229...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå