AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Har det egentlig så veldig mye å si om du tester på morgenurin eller litt ut på dagen? Jeg er 5 dager over IKM og nå orker jeg ikke å vente mer, men hvis jeg tester i dag blir det jo ikke på morgenurin. Anonymous poster hash: 7c17c...07c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 De sier det beste er å bruke morgen urinen(såvidt jeg forstår så er det mest hormoner i den eller no), og om du venter en dag fra eller til gjør jo ikke noe:) Anonymous poster hash: 2df4b...9c8
Athene Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Etter IKM kan du teste når som helst. Morgnurinen er mer konsentrert, og nivået av hcg er derfor høyere. Men hcg stiger raskt. Så 2-3 dager etter at man får første svake positive test på morgenurin vil testen være positiv når som helst på døgnet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Har det egentlig så veldig mye å si om du tester på morgenurin eller litt ut på dagen? Jeg er 5 dager over IKM og nå orker jeg ikke å vente mer, men hvis jeg tester i dag blir det jo ikke på morgenurin. Anonymous poster hash: 7c17c...07c Tok du test? Anonymous poster hash: a4039...739
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Ja! Tok to og begge var positive :) Anonymous poster hash: 7c17c...07c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå