AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Del Skrevet 5. oktober 2013 Har lett fram fjorårets cherrox som snart skal tas ibruk. De lukter ille når jeg stikker nesa nedi. Noen tips for hvordan man får bort surlukta? Skal jeg helle vann i dem? I så fall, hva slags middel tar bort surlukta? Er det dumt å ha i litt klorin? Anonymous poster hash: cf8ce...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Del Skrevet 5. oktober 2013 Eddik. Anonymous poster hash: 23104...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 5. oktober 2013 #3 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på klorin. Hva med blå biotes? Jeg bruker det på ting som jeg ikke kan vaske i vaskemaskin med godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Del Skrevet 5. oktober 2013 Legg dem i fryseren noen dager og se om det hjelper. Anonymous poster hash: 3a391...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. oktober 2013 #5 Del Skrevet 5. oktober 2013 Vaskemaskin, med edikk i både vaskemiddel- og skyllemiddelkammeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå