Gå til innhold

Resultat av kokosolje etter en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går prøvde jeg å vaske vekk sminken med kokosolje, siden jeg har hørt så mye bra om det. Etter at sminken var vasket bort satt jeg med oljen i 10-15min før jeg vasket den ordentlig vekk.

Da jeg våknet til morgenen i dag var huden min myk, ikke fett og ikke tørr -helt ok, men myk. Også lot jeg merke til at huden min har mye gjevnere farge.

Jeg har en del arr etter klorakne, og disse ser røde ut til vanlig, men fargen er helt gjevn.

Jeg kan faktisk droppe bb-kremen i dag..

Er det tilfeldig? Eller fungerer faktisk kokosoljen så bra?

Anonymous poster hash: 491a2...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den faktisk fungerer så bra, så skal jeg prøve det samme. Det virker hvertfall strålende på håret.

Skrevet

Jeg ville passet litt på å anta at det virker til hver eneste dag; kokosolje er comedogenic, så noen vil få tette porer av ulike grader av bruk mens andre vil kunne bruke det mye.

For de fleste vil nok avogtil være best.

Anonymous poster hash: 0e2dd...cf1
  • Liker 1
Skrevet

Enig om å være forsiktig. Jeg fikk masse små nupper av kokosolje.

Anonymous poster hash: d8a69...bc6
Skrevet

Hvor kjøper man kokos olje?

Anonymous poster hash: 9b0c6...99a

Skrevet

Hvor kjøper man kokos olje?Anonymous poster hash: 9b0c6...99a

De har det på helsekoster, men det er ekstremt overpriset (199kr for 500ml). Ellers kan du kjøpe det billigere på iherb. Jeg kjøper 500ml for 35kr på en vietnamesisk grønnsaksforretning her i byen.

Skrevet

Jeg kjøpte 500ml kokosolje på nærmeste innvandrerbutikk, tror det var 59/69 for boksen....

Så pass på hvor man kjøper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...