Gå til innhold

Morsomme sider på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med i en gruppe på facey som heter Svenskar i Oslo. Guud så mye rart! Jeg ler meg ihjel. Skal i utgangspunktet være en side der man kan tipse hverandre om bolig, jobb etc men det er ganske mange som legger ut oppdateringer som "Någon som är sugen på ett ligg?" og andre creepy ting. Bir helt ville diskusjoner av dette her og det er virkelig underholdende :)

Jeg er også med i embarrassing nightclub photos, tror bildene stort sett er fra UK/USA og det er stort sett dritafulle folk som flasher ting de ikke burde flashe eller har på seg helt ville antrekk.

Hvilke sider/grupper liker dere på facey?

Anonymous poster hash: eb0c7...7c3
Skrevet (endret)

Den gangen det var ordentlige grupper man kunne melde seg inn i og ikke bare følge eller like facebookpages, var jeg med i en gruppe som het I secretly want to punch slow-walking people in the back of the head. Gruppe for de som virkelig hater folk som går foran dem på offentlige steder og gjerne sakker ned farten om de sniker seg inn foran deg. :fnise:

Tror ikke jeg følger noen morsomme sider nå. :klo:

Endret av Minya
Skrevet

Jeg kjenner mange svensker og ser innimellom den siden når de jeg kjenner kommenterer der! Men aldri sett det du referer til..

Jeg har egentlig ingen morsomme sider, men følger Sun Gazing, noe er morsomt annet er mer innsiktsfullt.

Skrevet

Jeg kjenner mange svensker og ser innimellom den siden når de jeg kjenner kommenterer der! Men aldri sett det du referer til..

Jeg har egentlig ingen morsomme sider, men følger Sun Gazing, noe er morsomt annet er mer innsiktsfullt.

Er ikke hver dag det legges ut sånne kinky statuser altså. Mange som hjelper hverandre med kjøp/salg av møbler og sånt. Men ser stadig vekk at folk legger ut kommentarer der: "Någon som vill ta några öl hos mig ikväll?" Syns det er litt spesielt å invitere gud og hvermann hjem til seg.

Skrevet

Er ikke hver dag det legges ut sånne kinky statuser altså. Mange som hjelper hverandre med kjøp/salg av møbler og sånt. Men ser stadig vekk at folk legger ut kommentarer der: "Någon som vill ta några öl hos mig ikväll?" Syns det er litt spesielt å invitere gud og hvermann hjem til seg.

åååå, høres super koslig ut :)

Skrevet

åååå, høres super koslig ut :)

Joda, men jeg hadde aldri dratt hjem til noen random folk jeg ikke kjente :) Forøvrig en veldig grei side å bruke hvis man vil gi bort/selge møbler. Svenskene tar alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...