Grooo Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Invasjon i Oslo havn Noen som har tenkt seg til sentrum for å se på krigsskip i helgen? Ser jo litt spennende ut da... "Den største krigsflåten som noensinne har vært i Oslo ankom havnen i morges. Med smått og stort er det snakk om over 60 fartøyer." "Ikke engang under krigen lå flere skip i havnen." "Mellom klokken 09.00 og 15.00 lørdag, og søndag mellom 12.00 og 15.00 ønskes alle interesserte velkommen om bord." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Åååå har jeg så lyst til å dra på, men jeg bor jo i Trondheim da så Ser kjempespennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Det mest spennende er delfinene, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2004 Men det er jo ikke helt sikkert at man får se delfinene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helter Skelter Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg skulle selvsagt vært bort en tur og sett på noen bra menn i uniform. Jeg kjenner forøvrig en av dem også, men jeg vet ikke om jeg rekker. Takk for tips uansett, jeg hadde glemt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Tror jeg skal få med samboeren på søndagen! Han har jo vært i marinen og synes det er morro med båter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg er opptatt i helgen, men ellers hadde jeg nok tatt en tur. Har sett mange slike båter før på nært hold, men det er spennende for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2004 #8 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg var der... men jeg så ingen delfiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg var der... men jeg så ingen delfiner Jeg var på byen den kvelden og så masse marinesoldater på sjekkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2004 #10 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg var på byen den kvelden og så masse marinesoldater på sjekkeren. det merka ikke jeg noe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå