Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved flere anledninger når har jeg fått dette spørsmålet av kjæresten: "ja, hadde du draget på byn i kveld da?"..

Ikke spurt på en sur måte, men har inntrykk av at det ligger en tanke bak som handler om at han vil at jeg skal ha draget på byn..for å få en feedback på at dama hans er attraktiv.

Jeg må dog skuffe han hver gang å si at det så godt som aldri skjer at noen flørter med meg..

Anonymous poster hash: 81309...95d
Videoannonse
Annonse
Gjest Arbeider
Skrevet

Sikker på at du tolker spørsmålet riktig? Ikke sikkert det ligger noe mer bak spørsmålet enn at det er en "kul" måte å spørre om du hadde det gøy.

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at du tolker spørsmålet riktig? Ikke sikkert det ligger noe mer bak spørsmålet enn at det er en "kul" måte å spørre om du hadde det gøy.

Sikker! Han er veldig opptatt av dette med utseende. Eksempelvis kan han finne på å si at vi var det fineste paret om vi har vært på en tilstelning. Han forteller også historier om mindre pene damer som har lagt an på han..noe som nærmest var uhørt fordi han ser ut som han gjør (sitat)..

Anonymous poster hash: 4a091...5f0

Skrevet

Sikker! Han er veldig opptatt av dette med utseende. Eksempelvis kan han finne på å si at vi var det fineste paret om vi har vært på en tilstelning. Han forteller også historier om mindre pene damer som har lagt an på han..noe som nærmest var uhørt fordi han ser ut som han gjør (sitat)..

:kvalm:

• Liker 3
Gjest Arbeider
Skrevet

Ah, da er jeg enig i din tolkning. Kanskje litt spesielt å si slikt, men da vet du i hvert fall at du er pen.

• Liker 1
Skrevet

Ah, da er jeg enig i din tolkning. Kanskje litt spesielt å si slikt, men da vet du i hvert fall at du er pen.

Nei. Jeg er ikke det, jeg er normal søt. Etter denne tilstelningen da han sa dette, skjøt han også inn at det ikke var så hard konkurranse...og så begynte han å ro litt...

Anonymous poster hash: d3dc7...eeb

Gjest Arbeider
Skrevet

Nei. Jeg er ikke det, jeg er normal søt. Etter denne tilstelningen da han sa dette, skjøt han også inn at det ikke var så hard konkurranse...og så begynte han å ro litt...

Anonymous poster hash: d3dc7...eeb

Kanskje stygt å si, men du får morsomme historier å fortelle venner om forholdet tar slutt.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje stygt å si, men du får morsomme historier å fortelle venner om forholdet tar slutt.

Du har en morsom måte å trøste på.

Anonymous poster hash: 44b14...130

Skrevet

Og han der får du til å ha følelser for? Hadde vært en kronisk turnoff for min del. Og ja, jeg har dumpet to sånne.

Anonymous poster hash: e9c85...35f

Skrevet

Og han der får du til å ha følelser for? Hadde vært en kronisk turnoff for min del. Og ja, jeg har dumpet to sånne.

Anonymous poster hash: e9c85...35f

Litt sånn usmakelig høy selvtillit spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...