AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er veldig hard i magen og spiser masse svisker uten mye hjelp. Er liveredd for og presse da jeg er redd ungen skal komme ut. er mellom uke 12 og uke 20. Er det noe fare, bør jeg kontakte lege da det har vart i 2 dager? har små smerter nederst i magen. Hilsen redd førstegangs gravid :/ Anonymous poster hash: 8bfa7...b70
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Tro meg ungen vil ikke bli pressa ut slik. Mange gravide r forstoppelse så om det var tilfellet ville jo mange født før tia. Svisker+kiwi+linfrø i van+lacoulose+godt med fysisk aktivitet funka for meg. Måtte bruke alle triksene samtidig. Unngå banan og velsig fiberrik mat og drikk MASSE MASSE vann.Anonymous poster hash: ee3ad...8d7
Barcelone Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Har slitt med det samme. Spiste youghurt naturell med druer og linfrø. Har også fått tips av ei venninne om å bruke Dulcolax. Skal visst funke kjempebra.
Yesterday Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Drikk mye vann ja! Jeg spiser en hvilken som helst yoghurt med linfrø og litt havre, funker supert på meg da. Men den beste effekten av linfrø skal man få av å ha linfrøa i vann i et par timer og så drikke det. Om ingenting av mat funker så prøv Dulcolax fra apoteket, funker ikke det heller så bør du dra til legen, er ikke bra å gå for lenge med forstoppelse, uansett om man er gravid eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Kom meg endelig på do, overlykkelig Anonymous poster hash: 8bfa7...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå