AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Hei! Sier kjæresten din hvorfor han elsker deg?? Min sier at han ikke aner hvorfor han elsker meg? Eller noen gangen sier han at han elsker meg fordi at jeg er fin?..... Syns ikke det er et godt nokk svar jeg.. Anonymous poster hash: 9427d...268
MsMax Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Hadde ikke syntes det var et bra nok svar selv. Samboern min sier han elsker meg hele tiden, fordi jeg er skikkelig rar(that's how we like it), han synes jeg ser perfekt ut, han synes jeg er morsom, han elsker meg fordi jeg ikke er redd for å jobbe/ta i et tak, osv. Kunne sikkert fortsatt i det uendelige. Herlig med en mann som virkelig forguder meg, og som jeg forguder like mye tilbake
Gjest Emmanuelle Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Min gjør det hele tiden. Både utseendemessig, personlighetsmessig og hva jeg gjør som får ham til å elske meg. Men tror ikke det er normen, om det er noen trøst
Gjest Naria Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Ja. Men han har aldri oppgitt utseendet mitt som en av grunnene til at han elsker meg, selv om han er veldig flink til å gi meg komplimenter for det også.
Bolla* Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Fordi jeg er som jeg er, er svaret jeg får om jeg spør hvorfor han elsker meg
Havbris Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg spør ikke om hvorfor han elsker meg og regner med at hans kjærlighet er sammensatt av veldig mye. Etter 23 år sammen er det vanskelig å skille ut hva som er hva....men for å være ærlig tror jeg ikke det er på grunn av utseende. 1
Gjest Violetta Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Nei hvorfor skulle han det? Jeg trenger ingen begrunnelse. Det som betyr noe er at han gjør det. Må man virkelig ha en konkret grunn for å elske noen? Er det ikke helheten som teller? 1
frk.Sanna Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Er det normalt at man forteller hvorfor man elsker kjæresten sin? Det gjør ikke vi iallefall, men viser det i handlinger, sier fine ting til hverandre, et blikk, kroppsspråk etc etc. Han sier ofte ut av det blå at han elsker meg. Å elske for meg er at jeg kunne gjort alt for han og at jeg ønsker han kun det beste, at jeg er utrolig stolt over han og pga følelsene han gir meg. Alle liker nok å høre fine ting fra sin kjære en gang i blandt. Det er en grunn for at de forelsket seg i nettopp oss. Jeg tenker at det er hele pakken, både personligheten og det ytre :-)
Havbris Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg forteller mannen min ofte at jeg elsker han, og jeg ville blitt forundret om han spurte om hvorfor jeg elsker han. Vi er sammen, vi har en lang historie sammen, vi har barn sammen, vi har fulgt egne foreldre til graven sammen, vi har opplevd kriser sammen osv. Dette vet vi begge to og det er vel taus kunnskap som ikke trenger å bli kommunisert hver gang vi sier at vi elsker hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Dersom kjæresten hadde bedt om begrunnelse på hvorfor jeg elsket ham hadde det vært utrolig turn-off! Hvor usikker er det lov å være? Å elske noen er ikke å skulle argumentere som i en rettssak. Anonymous poster hash: c84ae...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor elsker du han da? Har du en lang tale klar i tilfelle han spør? Jeg ville blitt litt satt ut om kjæresten spurte hvorfor jeg elsker han, men så hadde jeg jo kjapt fortalt noen av grunnene i hvert fall. Det er jo så mye forskjellig! Det er liksom ikke noen konkrete småting, det er hele "pakken" han.. Jeg tenker at hvis man føler at man må spørre om det, så er det noe som skurrer litt. Da er ikke alt helt på plass i forholdet. For man er jo den man er, og det er derfor kjærester pleier å elske en. Så uten at tvil oppstår, ser jeg ikke noe poeng i å spørre.... Anonymous poster hash: c460f...132
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Stort sett sier han bare at han elsker meg, men hender han sier hvorfor også, selv om jeg ikke alltid er enig i dem:P Men det spiller jo egentlig ikke noen rolle om jeg er enig eller ei:) Anonymous poster hash: 18cb6...46d
Gjest Funky Punk Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Om jeg f.eks lager mat til han så forteller han at han elsker meg fordi jeg er så snill mot han. Eller om jeg hjelper han med et problem, så sier han at han elsker meg fordi jeg alltid stiller opp for han. Osv osv Men om jeg nå, helt ut av det blå, hadde spurt han hvorfor han elsker meg, så hadde han nok hatt litt problemer med å klare å liste opp alle grunnene.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Han sier at jeg er vakker, søt (personlighetsmessig også), snill, morsom og rar (vi er begge rare). Men han sier ikke "jeg elsker deg fordi du er sånn og sånn og sånn" om du skjønner. Jeg synes også det er vanskelig å komme på grunner til at jeg elsker han, men det er jo fordi han er den han er. Anonymous poster hash: 14978...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå