Gå til innhold

Hvordan forklarer jeg at døra er sparka inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde selvfølgelig noe dumt og hadde med meg en dame hjem her i kveld på grunn av at jeg har drukket og festa. Fikk bare en bj så gikk hun på doet og klarte å låse seg inn fordi nøkkelen setter seg vrang og du må bruke mye kraft vis du har vridd den for mye. Fikk panikk og måtte sparke inn døra for å få henne ut for samboer kommer hjem fra jobb kl 7 om morningen og jeg aner ikke hvordan jeg skal forklart henne det? Anonymous poster hash: 509a2...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjælp meg da!! Anonymous poster hash: 509a2...e4b

Skrevet

Si at du låste deg selv inne på do og måtte bruke makt for å få opp døra?
Si at du hadde med en kompis (insert name) som måtte tisse og som låste seg inne på do og freaket så fælt pga låsen at du måtte sparke inn døra?

Eller så kan du si at du var sinna pga dusting på fylla og at du sparka til døra så det flagret og at du har vært dumt og sint og er veldig lei deg for det.

Eller så kan du kjøre " jeg husker ikke".

Mange muligheter.

Skrevet

Du var en dust og nå må du ta konsekvensene... Om du ikke er til å stole på som full er du rett og slett bare ikke til å stole på. Det var synd.

Vær ærlig og fortell hva som skjedde ellers vil hun nok ligge mer i det og tro det gikk enda lengre.

Anonymous poster hash: a3b2a...f2a

• Liker 6
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Si at du bare fikk spontan-lyst på ny dør..hata den gamle liz!

• Liker 2
Skrevet

Si at kompisen din sovna der inne, så du måtte sparke opp døra for å få han ut.

Anonymous poster hash: 1e41a...d63
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på kopirett og spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Si at det var en stor og fæl edderkopp på døra, og du måtte ta noen heftige karatespark for å drepe den....

• Liker 1
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=2g5Hz17C4is

Anonymous poster hash: 7a91d...1e7
  • Liker 5
Gjest Malanthor
Skrevet

Hahaha. Vel fortjent. Håper hun ser det som det er og går fra deg. :)

• Liker 2
Skrevet

Om dette ikke er trolling, så var ikke dette innlegget så smart ts. Det er riktgnok mange tråder her, men om samboeren din leser KG iblant, så er ikke det å måtte sparke opp døra som følge av vranglås så veldig vanlig. Utrolig dårlig gjort av deg å være utro, men jeg ville nok forsøkt å være ærlig om det, risikoen for at hun finner det ut ved å lese her er ikke ubetydelig.

Anonymous poster hash: 2e03f...0f0
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet

trash resten av kåken og si du gikk amok på tequila-fylla.....

Anonymous poster hash: 6ac3a...91b
Gjest Chloe87
Skrevet

Si det rett ut som det er ;) Du er et svin og jenta som ga deg blowjob låste seg inn på badet! Stakkars hu som er sammen med deg, fy f...

Skrevet

Kunne det ikke like gjerne vært deg selv som var lyst inne? Og at du sparka inn døra for å komme ut?

Eller syntes det at døra er sparke utenifra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...