AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er litt småbetatt av en gutt, men han er sjenert. Problemet er at jeg også er veldig sjenert! Vi rota litt på en fest i fylla, og har prata sammen noen ganger på fylla i ettertid også. Har også snapchatten og facebooken hans. Jeg er vant med at gutter som er interessert i meg tar intiativet. For å være ærlig har jeg aldri tatt intiativet/ første steget til noe forhold eller flørt før. Det er alltid gutter som kontakter meg, og inviterer meg meg på ting. Har aldri gjort det selv. Selv om jeg vet at det er flere gutter som er interessert i meg, så får jeg ikke denne gutten ut av hodet. Det nytter ikke å prøve å bli kjent med noen andre, har ikke greid å få han ut av hodet på 3-4 mnd.. Er jeg heldig, så kontakter han meg i fylla og skriver søte ting til meg, og at han skulle ønske han ikke var så sjenert til å ta kontakt osv. Det er så mye med denne gutten, han minner meg veldig mye om meg selv. Han virker så rolig, avslappa, sjenert og jordnær. Liker at han ikke vet selv at han er kjekk, og at han ikke virker det minste høy på pæra slik de fleste andre jeg har vært i kontakt med er. Selv om jeg ikke kjenner han noe særlig godt, så er jeg nesten 100 % sikker på at han er en trofast, ærlig og sjarmerende gutt.. Men det gjelder bare å bli kjent med han. Jeg er VELDIG usikker på meg selv, sjenert, redd for å bli avvist, føle meg dum, redd for at han skal tro at jeg er noe, fortelle til venner osv at jeg prøver meg på han. Så jeg tørr ikke å ta kontakt med mindre det er noen spesiell grunn til det. Jeg tok foreksempel kontakt her om dagen, men da var det et spørsmål som bare han kunne gi meg svaret på, noe som jeg vet han er veldig flink på. Så det ikke skulle virke som jeg tok kontakt bare for å flørte.. Han ga meg positiv respons, virket iallefall ikke sur/avisende. Jeg er snart 20 år, og har ikke lært meg å ta intiativ rett og slett. Har aldri opplevd å bli interessert i noen som ikke har tatt intiativ. (Joda, han har tatt intiativ og sagt at han vil bli bedre kjent med meg, men det har vært når han er full..) Vil greie å starte en samtale med han, men det blir bare kleint.. Redd for hva han tenker osv.. Vi har gått på samme ungdomsskole og vidergående skole, så vi har lenge visst hvem hverandre er, selv om vi aldri har gått i samme klasse. Men vi er like gamle. Nå så bor vi på forskjellige steder pga. studier, men vil ha mulighet til å kunne treffes i helger og ferier o.l. OM det skulle vise seg at jeg tørr å ta kontakt, eller at han på et magisk vis gjør det, så hadde det ikke vært noe problem for meg å flytte dit han studerer til høsten. Æhh, skulle ønske jeg ikke var så forbanna sjenert, og at han heller ikke var det. Får han bare ikke ut av hodet!! Vi har holdt på slik som dette siden begynnelsen av sommerferien, tulleprata i fylla på facebookchatten, og sender av og til snapchats til hverandre. (Ikke direkte til hverandre, men slike som man sender til flere på lista si) De få gangene vi har prata edru, er det jeg som har tatt kontakt først.. Har vært noe som "sorry for at jeg sa så mye teit i natt" eller lignende.. Trodde det ikke var mulig å bli mer sjenert enn det jeg er, men han er tydligvis lik. Når det er sagt, så er jeg ikke så sjenert når jeg med sikkerhet vet om en gutt er interessert eller tar mye kontakt, da føler jeg meg mye tryggere.. Så, det jeg egentlig lurer på er om noen av dere har noen erfaring med så sjenerte gutter? Hvordan bør jeg trå frem? Er det best å vente til han tar kontakt neste gang? (vet vi begge kommer til å være hjemme på likt om ikke så lenge, og hadde vært veldig koselig å treffe på han da) Kanskje han kontakter meg når han er på hjemmebane? Hvordan kan jeg bruke snapchat til å nå frem til han? Vil helst ikke skrive så mye på facebook, føler nesten det blir FOR personlig.. Blir flaut om jeg evt. møter han tilfeldig, og har skrevet mye til han så er han ikke interessert....... Sorry for langt og tullete innlegg. Men føler meg veldig tullete og forvirret nå. Er ikke mulig å være SÅ betatt/besatt av noen jeg ikke har vært på tomannshånd med i edru tilstand.. Anonymous poster hash: 774c8...c5c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg var skikkelig sjenert og ble kjent med en som var mer sjenert med meg. Kun i edru tilstand da. Jeg skrev til ham og spurte ham rett ut. Anonymous poster hash: 226b6...7e3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var skikkelig sjenert og ble kjent med en som var mer sjenert med meg. Kun i edru tilstand da. Jeg skrev til ham og spurte ham rett ut.Anonymous poster hash: 226b6...7e3 Jeg var skikkelig sjenert og ble kjent med en som var mer sjenert med meg. Kun i edru tilstand da. Jeg skrev til ham og spurte ham rett ut.Anonymous poster hash: 226b6...7e3 Hvordan gikk det da? Anonymous poster hash: 774c8...c5c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Finn deg en fyr som tar initiativet og la han være ensom. Anonymous poster hash: d87a1...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Finn deg en fyr som tar initiativet og la han være ensom. Anonymous poster hash: d87a1...5b1 Hvorfor det? Er det menns oppgave å ta initiativ? Er ikke det litt stakkarslig av kvinner å mene dette? Anonymous poster hash: 00ac9...621 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hvorfor det? Er det menns oppgave å ta initiativ? Er ikke det litt stakkarslig av kvinner å mene dette? Anonymous poster hash: 00ac9...621 Jeg er ikke kvinne. Fyren må lære hva som er realitet. Anonymous poster hash: d87a1...5b1
Gjest Caroline55 Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Tusen takk for svar! Ja, kanskje du har rett.. Er bare så rart at han skriver når han er full.. og da er det ikke måte på hvor lyst han har til at vi skal finne på noe, og at jeg er så pen og blablabla.. Men er jo litt sant som dere sier, om han hadde vært interessert nok så hadde han tok tatt intiativ. Men er jo litt på samme måte som meg, jeg er interessert i han, men tørr ikke å ta intiativ. Har aldri turt å ta intiativ til noen jeg er interessert i.. og han har aldri hatt kjæreste heller, og henger nesten kun med gutter. Tror ikke han har så mye erfaring med jenter. Men tror jeg skal vente med å kontakte han nå, til han evt. kontakter meg.. Kanskje sende en snap eller to.. Anonymous poster hash: 774c8...c5c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Hei tok selv initiativ til å bli sammen med en sjenert fyr. Og jeg er vel ganske sjenert selv også, hvertfall redd for å bli avvist. Jeg skrev til han på internett, og spurte han rett ut om han likte meg. (Hadde hørt fra noen at han gjorde det, og jeg var selv interessert i han). Før dette hadde vi snakket kanskje en gang alene i en kort stund haha. Det funket for meg, er sammen enda og er kjempefornøyd. Er lettere å spørre over nett, når man er sjenert. Hvis du er sikker på at han er til å stole på, at han bare ikke "kødder" med deg (høres ikke ut som han gjør det da), og at du har en ganske god anelse om hvordan han er som person - syns jeg du bør prøve å ta initiativ. Ikke direkte først, men spør han f.eks hvorfor han skriver så mye til deg i fylla på en måte som ikke virker sur (kanskje etter en gang han har gjort det). Han er kanskje redd for å bli avvist selv, kjæresten min er i hvert fall det, og jeg vet at han har aldri kommet til å turt å ta initiativ til å snakke med meg. Altfor stolt sikkert hehe. Har han gitt deg komplimenter osv på fylla uten grunn?, liker han bildene dine på fb osv? Det kan jo være et bra tegn isåfall. Vel, jeg er uansett helt elendig på dette her, men tenkte bare å gi noen innspill siden jeg har vært i en litt lignende situasjon. Det er jo synd hvis dere sitter på hver deres kant og liker hverandre, men så tør ingen å ta initiativ. Tenk litt over om han har hatt kjæreste før. Har han ikke hatt det, er det kanskje enda en bekreftelse på at han er veldig sjenert. Vet du om han noensinne har vist stor interesse for andre jenter? Kanskje har han dårlig selvtillit og redd for å ikke gjøre deg fornøyd? Skjønner hvis situasjonen er litt småklein, og det er slett ikke noe enkelt, har vært der selv. Man er utrolig redd for å dumme seg ut, er ikke helt trygg på personen osv. Håper det ordner seg, og beklager for utrolig dårlige tips, men det er alt jeg har haha Anonymous poster hash: a19a0...cac 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Hei tok selv initiativ til å bli sammen med en sjenert fyr. Og jeg er vel ganske sjenert selv også, hvertfall redd for å bli avvist. Jeg skrev til han på internett, og spurte han rett ut om han likte meg. (Hadde hørt fra noen at han gjorde det, og jeg var selv interessert i han). Før dette hadde vi snakket kanskje en gang alene i en kort stund haha. Det funket for meg, er sammen enda og er kjempefornøyd. Er lettere å spørre over nett, når man er sjenert. Hvis du er sikker på at han er til å stole på, at han bare ikke "kødder" med deg (høres ikke ut som han gjør det da), og at du har en ganske god anelse om hvordan han er som person - syns jeg du bør prøve å ta initiativ. Ikke direkte først, men spør han f.eks hvorfor han skriver så mye til deg i fylla på en måte som ikke virker sur (kanskje etter en gang han har gjort det). Han er kanskje redd for å bli avvist selv, kjæresten min er i hvert fall det, og jeg vet at han har aldri kommet til å turt å ta initiativ til å snakke med meg. Altfor stolt sikkert hehe. Har han gitt deg komplimenter osv på fylla uten grunn?, liker han bildene dine på fb osv? Det kan jo være et bra tegn isåfall. Vel, jeg er uansett helt elendig på dette her, men tenkte bare å gi noen innspill siden jeg har vært i en litt lignende situasjon. Det er jo synd hvis dere sitter på hver deres kant og liker hverandre, men så tør ingen å ta initiativ. Tenk litt over om han har hatt kjæreste før. Har han ikke hatt det, er det kanskje enda en bekreftelse på at han er veldig sjenert. Vet du om han noensinne har vist stor interesse for andre jenter? Kanskje har han dårlig selvtillit og redd for å ikke gjøre deg fornøyd? Skjønner hvis situasjonen er litt småklein, og det er slett ikke noe enkelt, har vært der selv. Man er utrolig redd for å dumme seg ut, er ikke helt trygg på personen osv. Håper det ordner seg, og beklager for utrolig dårlige tips, men det er alt jeg har haha Anonymous poster hash: a19a0...cac Tusen takk! Og nei det var ingen dårlige tips. Han gir meg ofte komplimenter på fylla ja, han har til og med sagt (en stund siden da) at han hadde avist en jente som ville ha han med seg hjem fordi han ville fått dårlig samvittighet om det skulle bli noe mellom oss. Men problemet er jo at jeg ikke vet om det bare er fylleprat, eller mener noe med det han sier. Har ikke baller nok til å spørre om han mener det heller.. Vet ikke om han hadde turt å innrømt det, eller redd for at han ikke mener det.. Vil liksom ikke høre at han ikke mener det han sier heller. Har gått på samme skole som han i 6 år (ungdomsskole + vidergående, men vi har aldri prata sammen før i vår, men visst hvem det var.) Er 90 % sikker på at han ikke har hatt kjæreste. Han henger med de mest "populære" guttene, men virker så mye mer jordnær og naturlig enn dem. Han tøffer seg ikke, men er mye mer tilbaketrukket enn de. De guttene han henger med er typisk "kjekkasar" med muskler og solarimumsbrun hud. Mens han er høy og tynn, med et mye mer guttete ansikt. Synes han er så utrolig skjønn.. Han er ikke den typen som får mest oppmerksomhet fra jenter, og heller ikke den typen som gir jenter mye oppmerksomhet. Han er for det meste sammen med kompisene, og har et veldig sterkt bånd til dem virker det som. Anonymous poster hash: 774c8...c5c
AnonymBruker 42 Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Som du sa -"du synes han minner veldig on deg selv". Da burde det jo ikke være så vannskelig å gjette seg fram til hvordan du kan komme innpå han Det er nok ikke verre en å sende en en beskjeden melding å spørre om han har lyst til å finne på noe en dag. May the løøkk be with you! 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Tusen takk! Og nei det var ingen dårlige tips. Han gir meg ofte komplimenter på fylla ja, han har til og med sagt (en stund siden da) at han hadde avist en jente som ville ha han med seg hjem fordi han ville fått dårlig samvittighet om det skulle bli noe mellom oss. Men problemet er jo at jeg ikke vet om det bare er fylleprat, eller mener noe med det han sier. Har ikke baller nok til å spørre om han mener det heller.. Vet ikke om han hadde turt å innrømt det, eller redd for at han ikke mener det.. Vil liksom ikke høre at han ikke mener det han sier heller. Har gått på samme skole som han i 6 år (ungdomsskole + vidergående, men vi har aldri prata sammen før i vår, men visst hvem det var.) Er 90 % sikker på at han ikke har hatt kjæreste. Han henger med de mest "populære" guttene, men virker så mye mer jordnær og naturlig enn dem. Han tøffer seg ikke, men er mye mer tilbaketrukket enn de. De guttene han henger med er typisk "kjekkasar" med muskler og solarimumsbrun hud. Mens han er høy og tynn, med et mye mer guttete ansikt. Synes han er så utrolig skjønn.. Han er ikke den typen som får mest oppmerksomhet fra jenter, og heller ikke den typen som gir jenter mye oppmerksomhet. Han er for det meste sammen med kompisene, og har et veldig sterkt bånd til dem virker det som. Anonymous poster hash: 774c8...c5c Så bra at du syns tipsene ikke var dårlige i hvert fall jeg kan skjønne at det føles veldig vanskelig!! Absolutt. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt å tatt initiativet selv. Det var jo kanskje litt andre omstendigheter når jeg gjorde det. Jeg visste mye om han, hvordan han var som person og var derfor ikke redd for at han skulle si det videre eller latterliggjøre det hele. Han er en person som gjerne holder sånne ting privat. Det ville gjort meg litt nervøs at han er i en populær gjeng. Vet ikke hvorfor faktisk! Men man vet liksom ikke hva gutter snakker om, og hvis de er populære kommer ting lettere ut. Min kjæreste er populær blant folk, men han er ikke i noen gjeng, hvis du skjønner. Han er også noen år eldre enn meg, dermed mer voksen - noe som gjorde at jeg stolte på han. Jeg er like gammel som deg. Det du ikke vet for sikkert, er jo om han skriver slik til andre jenter i fylla også? Hva om det ikke er bare er deg? Jeg tviler på at det er noen andre, men jeg hadde likevel vært redd for det. Blitt mer nervøs med tanke på å ta initiativ osv. Men jeg tror egentlig ikke bare det er fylleprat. Og du fortjener jo å få vite det, syns jeg. Klart du blir usikker og forvirret når du får så utydelige tegn. Jeg må si jeg hadde vært usikker selv på hva jeg skulle gjøre. Men hadde nok tenkt godt over saken, og kanskje spurt han litt ut om dette. Over internett f.eks. Ikke direkte utspørring, mer snakking og hinting for å få mer klarhet. Hvis dere begge er sjenerte kommer det sikkert til å bli utrolig kleint om dere skal møtes alene for første gang. Det var det i hvertfall for meg. Så vær forberedt på det. Når dere begge er hjemme neste gang, kan du jo prøve å få han med på kino eller noe sånt. Trenger ikke være bare dere to, men sånn at dere tilbringer litt tid sammen edru. Vet ikke om jeg hadde turt det da! Men det er vanskelig å gå rett på sak. Prøv å få i gang en samtale med han på facebook, lik bildet eller statusen hans. Enten bryr han seg ikke, eller så blir han mindre usikker på om du liker han og dermed mer åpen for å snakke med deg. For mange er kanskje denne situasjonen ganske enkel, men jeg skjønner at det er vanskelig. Det kan godt være at han blir utrolig glad hvis du skriver til han. Hvordan er han da? Prøver han å holde i gang samtalen? Bruker han lang tid på å skrive osv? Kanksje han tenker gjennom hvordan han skal svare for at det er viktig for han hvordan du oppfatter han. Håper dette hjalp litt, er ingen ekspert. Men det høres ut som du liker han veldig godt:) Anonymous poster hash: a19a0...cac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Så bra at du syns tipsene ikke var dårlige i hvert fall jeg kan skjønne at det føles veldig vanskelig!! Absolutt. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt å tatt initiativet selv. Det var jo kanskje litt andre omstendigheter når jeg gjorde det. Jeg visste mye om han, hvordan han var som person og var derfor ikke redd for at han skulle si det videre eller latterliggjøre det hele. Han er en person som gjerne holder sånne ting privat. Det ville gjort meg litt nervøs at han er i en populær gjeng. Vet ikke hvorfor faktisk! Men man vet liksom ikke hva gutter snakker om, og hvis de er populære kommer ting lettere ut. Min kjæreste er populær blant folk, men han er ikke i noen gjeng, hvis du skjønner. Han er også noen år eldre enn meg, dermed mer voksen - noe som gjorde at jeg stolte på han. Jeg er like gammel som deg. Det du ikke vet for sikkert, er jo om han skriver slik til andre jenter i fylla også? Hva om det ikke er bare er deg? Jeg tviler på at det er noen andre, men jeg hadde likevel vært redd for det. Blitt mer nervøs med tanke på å ta initiativ osv. Men jeg tror egentlig ikke bare det er fylleprat. Og du fortjener jo å få vite det, syns jeg. Klart du blir usikker og forvirret når du får så utydelige tegn. Jeg må si jeg hadde vært usikker selv på hva jeg skulle gjøre. Men hadde nok tenkt godt over saken, og kanskje spurt han litt ut om dette. Over internett f.eks. Ikke direkte utspørring, mer snakking og hinting for å få mer klarhet. Hvis dere begge er sjenerte kommer det sikkert til å bli utrolig kleint om dere skal møtes alene for første gang. Det var det i hvertfall for meg. Så vær forberedt på det. Når dere begge er hjemme neste gang, kan du jo prøve å få han med på kino eller noe sånt. Trenger ikke være bare dere to, men sånn at dere tilbringer litt tid sammen edru. Vet ikke om jeg hadde turt det da! Men det er vanskelig å gå rett på sak. Prøv å få i gang en samtale med han på facebook, lik bildet eller statusen hans. Enten bryr han seg ikke, eller så blir han mindre usikker på om du liker han og dermed mer åpen for å snakke med deg. For mange er kanskje denne situasjonen ganske enkel, men jeg skjønner at det er vanskelig. Det kan godt være at han blir utrolig glad hvis du skriver til han. Hvordan er han da? Prøver han å holde i gang samtalen? Bruker han lang tid på å skrive osv? Kanksje han tenker gjennom hvordan han skal svare for at det er viktig for han hvordan du oppfatter han. Håper dette hjalp litt, er ingen ekspert. Men det høres ut som du liker han veldig godt:)Anonymous poster hash: a19a0...cac Tusen takk for svar igjen! Føler vi tenker helt likt! Jeg har vært innom tanken mange ganger, at jeg ikke er den eneste han flørter/skrivet til å fylla. Har tenkt mye over det.. Men på en annen side så er det inntrykket jeg har av han at han ikke er en sånn som er flørtete som person, og jeg aldri sett at han har likt bilder av noen jenter osv. Men hva vet vel jeg. For noen dager siden tok jeg kontakt med for første gang i edru tilstand (Spurte han om hjelp til noe "alle" vet at han er flink på, så det føltes naturlig å spørre han om hjelp, selv om jeg ikke trengte hjelp da.. ) Han ga positiv respons, og når samtalen døde ut, skrev han en " :D " til slutt. Jeg vet bare at når jeg gjør det i en samtale, så er det fordi jeg håper på at personen skriver noe mer. Så jeg spurte om noe som hadde med den saken vi prata om å gjøre, og han svarte positivt på det også. Ble en del setninger med "hahaha" osv, så det ble jo litt tulling også. Og når samtalen døde igjen, var det jeg som avslutta med en smiley. Ikke hørt noe fra han siden da. Ikke at jeg hadde forventa det heller da men. Det med å like bilder og statuser er en god ide! Men han har ALDRI statuser på facebook, og profilbildet hans er et år gammelt, så blir jo ganske creepy å like det når han ikke nettopp har lagt det ut.. haha Huff, ikke lett dette her.. Et av "problemene" er at jeg jobber på en butikk som kompisene kommer innom ofte. På en måte føler jeg at de vet noe, de var ikke så ofte innom før (Er mange butikker som er nærmere der de bor, og har sett spesielt den ene kompisen kjøre motsatt vei enn det som hadde vært naturlig å gjøre. Butikken ligger liksom rett i veien, og han kjører inn og kjører tilbake der han kom fra, selv om det er mange butikker i nærheten. Aldri sett han på butikken før jeg begynte å prate med denne gutten. Han er ekstra hyggelig og smilende mot meg, selv om jeg aldri har prata med han før da. (Han vet at jeg og han rota i fylla den gangen) Og de to guttene der er som to siamesiske tvillinger, de henger (hang, før han flytta for å studere) sammen veldig mye. De andre kompinsene kommer ofte innom, gjerne som en hel gjeng. Derfor er det ekkelt om jeg prøver meg på han, og han forteller det til dem, så at de kanskje sier noe til meg om det.. hadde vært så alt for pinlig. Jeg bor såpass nærme hjemstedet at jeg har fortsatt i jobben min i helger, og noen ukedager av og til. Bor bare et par timer unna hjemstedet. De er enn sånn close gjeng, så jeg tror de forteller hverandre alt, uten at jeg er sikker da. Som du sa, hvem aner hva gutter prater om.. Han spurte meg for noen helger siden om jeg ville være med ut på byen når vi begge var hjemme, men har ikke hørt noe mer. Svarte at det hadde vært hyggelig, men om at jeg ikke sikker på om jeg jobbet den helga, og at han skulle ta kontakt når det nærmet seg. (Jeg er som regel alltid edru når han kontakter meg i helgene, drikker ikke så ofte) og selv da, så kan vi holde en samtale i lang tid. ååå, vil bare ha kontakt med HAN! Føler meg helt desperat, og jo mer jeg ser på bilder av han, tenker på han, leser gjennom samtaler, hører på sanger, jo mer betatt blir jeg av han. Jeg ofrer ikke andre gutter noen tanker lenger. Har til og med drømt om han om nettene. Har aldri vært så desperat etter noen før. Vil si jeg er mer betatt nå enn jeg har vært i noen av eksene mine. Men tror kanskje grunnen til det er fordi det alltid har vært de som har tatt intiativ, og det ikke vært noe problem å "få" dem. Han her vil jeg oppriktg ha, og ikke fordi han er interessert i meg, som grunnen ofte er når jeg blir betatt av noen. Pleier å bli sjarmert over at noen gir meg oppmerksomhet og tar mye intiativ. Han her er så absolutt min type, og som jeg ikke får ut av hodet. Anonymous poster hash: 774c8...c5c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Huff ja, det høres ikke lett ut! Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg mer. Sånn som situasjonen virker så liker dere begge hverandre. Men han er jo gutt og du er jente, så du føler sikkert sterkere. Jeg tror gutter ikke tenker like innviklet og intenst på noe som oss. Men hva vet vel jeg. Så han har sikkert ikke like store problemer med dette, selvom han liker deg. Man er jo alltid redd for at man bare innbiller seg ting, men man skal ikke kimse av magefølelse og intuisjon. Jeg vil tro at magefølelsen din forteller deg at han liker deg også, men så er du fortsatt usikker. Igjen, det er ikke noe rart når du får så utydelige tegn. Det at han har spurt deg med ut på byen er jo kjempebra og et godt tegn. Så lenge han ikke har spurt andre jenter også. Men han høres ikke ut som typen til det. Hvis han da drar ut, mens du er på jobb og kontakter deg i fylla, kan du jo prøve å lirke litt. Skjønner at du blir litt "paranoid" av vennene hans i butikken, hvis det er det du mener. Men ikke tenk for mye på det. Kanskje han har sagt noe til vennene sine om at han syns du er bra, fin osv. Så de er ekstra hyggelige mot deg på grunn av det. De kjenner han jo, og ønsker kanskje at han skal få en kjæreste og syns det er gøy med tanke på at han er så sjenert? Jeg bare skriver det jeg tenker her, og hvis de er snille gutter så må du ikke bekymre deg for mye. Han minner meg egentlig litt om kjæresten min i noen ting du skriver, kanskje derfor jeg får et godt inntrykk av han og tror at du kan stole på han. Jeg tror faktisk seriøst at han er interessert i deg ut ifra noe du skriver, fordi jeg vet litt om sjenerte gutter hehe. Det du kan gjøre er å prøve å bli litt bedre kjent med han, bare med å prate. Så kan ingen si at du har direkte prøvd deg på han. Og ta det derfra. Igjen, skjønner at det er vanskelig! Du kan jo også vente litt å se det an. Jeg syns du har gjort veldig mye rett i forhold til dette, høres veldig smart ut. Du er forsiktig med tanke på å bli såret og det er bra. Skulle gjerne hatt svaret til deg! Håper virkelig det ordner seg Anonymous poster hash: a19a0...cac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Han gutten her høres prikk lik ut som jeg var før(er ikke så sjenert lenger). Høres ut som han liker deg! Bare vær direkte og si at du liker han så trur jeg det går bra jeg Ingenting å være redd for. Anonymous poster hash: 1eca9...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå