AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Inspirert av ett bilde jeg såg..kvinner med tjukke øyenbryn får et mye mer feminint og delikat ansikt hvis de rydder opp i de tykke øyenbrynene.det rammer inn øyene på en finere måte og gjør ansiktet mindre grovt. Enig?Anonymous poster hash: f31fc...3c0 1
Gjest miora Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Bryr meg sjeldent om øyebryn, med mindre det er store avvik fra normalen.
Nerine_ Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Ja jeg syns øyenbryn har mye å si for hele ansiktet. Må legge til at de ikke nødvendigvis må være tynne (og absolutt ikke syltynne), bare de ser ryddige ut. Endret 5. oktober 2013 av Nerine_
Magnifique Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Jeg tror at det er både og. Noen kvinner kler veldig godt store, mørke øyenbryn - hvis de har det fra naturens side. Andre kvinner kler litt mindre og mer formede bryn. Men jeg er enig i at det kanskje er flest kvinner som kler mindre bryn. Denne trenden med å tegne på seg store, mørke øyenbryn er ikke fint i det hele tatt, synes jeg. Det kan minne litt om teatersminke.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg syns at når det gjelder øyenbryn, så bør man ta utgangspunkt i det man er utstyrt med fra naturens side. Har man tjukke øyenbryn, så er det finest hvis man ikke napper disse tynne, det samme gjelder at de som har tynne øyenbryn sjelden kler å tegne på seg tjukkere bryn. I tillegg bør man holde seg noenlunde til den formen det er på dem, og ikke prøve å nappe dem inn i en annen fasong. Anonymous poster hash: 7c101...29e 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror det viktigste er å holde tro til hva du naturlig har. Men selvfølgelig må du stelle dem. Nappe, skjære, børste og definere. Med mindre du er lille søsteren min og født med naturlig model tryne bryn.. (Jeg har store bustete monobrow selv..) Anonymous poster hash: 3febd...340
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Nei. Litt opprydding er alltid bra, men tynne? Nei. Det er stygt og harry. Anonymous poster hash: 82a59...b51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå